29 آبان 1396 - 14:08

برگزاری اولین هم‌اندیشی شرکت فن‌آوا کارت و بانک کشاورزی

اولین دوره همایش هم‌اندیشی شرکت فن‌آوا کارت و بانک کشاورزی برگزار شد.
کد خبر : ۷۷۸۹۰
همایش فن آوا

به‌ گزارش ایبِنا به نقل از فن آواکارت، اولین جلسه از سری همایش‌های شرکت فن‌آوا کارت و بانک کشاورزی در روز ۲۳ آبان ماه با حضور ۱۵ استان منتخب از ساعت ۸ الی ۱۶ به میزبانی شرکت فن‌آوا کارت با همکاری بانک کشاورزی در مجموعه شهریار این بانک برگزار شد.



این همایش با حضور مدیران ارشد فن‌آوا کارت و بانک کشاورزی و با هدف ارتقاء سطح همکاری، ارائه محصولات و خدمات جدید، بررسی عملکرد جهت تعامل و هم‌اندیشی و رفع مشکلات در اجرای پروژه‌های جاری و پایش نمایندگان و پشتیبان‌های دستگاه‌های کارت‌خوان با پذیرندگان و سرپرستی‌های بانک و همچنین نحوه بهبود خدمت‌رسانی به پذیرندگان صورت گرفت.



در این جلسه ابتدا مهندس حسینی‌فر رییس اداره کل خدمات نوین بانک کشاورزی با اشاره به حجم تراکنش پایانه‌های فروش فن‌آوا کارت نزد مشتریان این بانک، به بررسی، تجزیه و تحلیل علت‌های رشد و عوامل موثر در افزایش و حفظ این گروه از مشتریان پرداخت.



در ادامه مهندس نوری مدیرعامل شرکت، با اشاره به هدف از برگزاری این نشست به دست‌آوردهای مجموعه اشاره کرده و اظهار داشت که فن‌آوا کارت آمادگی هر نوع همکاری جهت برطرف نمودن مشکات با بانک کشاورزی را داشته و همچنین خواستار توسعه و افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین شدند.



سپس سامانه نفیس و محصولات جدید و نوین شرکت همانند PDA و mPOS توسط مدیران تشریح شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. در بخش پایانی معاونین و کارشناسان ۱۵ استان که در این دوره حضور داشتند با شرکت در کارگاه این همایش، ضمن تشکر از شرکت فن‌آوا کارت با اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود به بررسی و تبادل نظر در خصوص مشکلات و راهکارهای پیشنهادی و نیز بررسی نیازمندی‌های استان‌ها و اولویت رفع آنها تصمیم‌گیری کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر