29 آبان 1396 - 16:26

فرصت تعاملات بیشتر بانک صادرات، شرکت خوارزمی و ایران کیش مهیاست

نماینده شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از فراهم بودن شرایط فرصت تعاملات بیشتر بانک صادرات، شرکت خوارزمی و ایران کیش خبر داد.
کد خبر : ۷۷۹۰۵
دهقان

به گزارش ایبِنا به نقل از شرکت ایران کیش، عبدالمجید دهقان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت "psp" ها در کشور مثبت است و" ICT" چشم انداز بسیار روشنی در آتی دارد اظهارداشت: ایران کیش شرکتی است که صورت های مالی شفافی داشته و اطلاعات مالی موجود واقعیت شرکت در راستای استانداردهای حسابداری را نشان می دهد.


وی درباره استراتژی خوارزمی و نحوه حمایت از ایران کیش گفت: «خوارزمی همیشه بر این اعتقاد بوده که مکانیزم عرضه و تقاضای بازار قیمت ها را تعیین می کند. به عبارت دیگر هر اتفاقی روی عرضه و تقاضا می تواند موجبات تعدیل قیمت را فراهم سازد. البته ما معتقد هستیم که برای مدیریت سهام نیاز به بازارگردانی نیز است، به ویژه در مواردی که برخی از بورس بازان باعث فاصله میان قیمت معاملاتی (بازاری) و ارزش ذاتی سهم می شوند؛ دراینجا بازارگردان باید به سرعت دخالت کرده و قیمت را به ارزش ذاتی نزدیک کند.


نماینده شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و عضو هیات علمی دانشگاه درباره حمایت شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از منظر تخصصی گفت: در مجموعه سرمایه گذاری خوارزمی، شرکتی بورسی به نام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با نماد مفاخر و همچنین شرکتی با نام داده پردازی خوارزمی وجود دارد، اگر فضای مشترک و تعاملی بین این شرکت ها برقرار شود تا بتوانند با هم خلق ارزش کنند ما از هر ایده، پیشنهاد و هم افزایی استقبال می کنیم.


دهقان درباره اینکه بخشی از سهام این شرکت (سرمایه گذاری خوارزمی) مربوط به بانک صادرات است و این موضوع تا چه میزان با توجه به تعامل شرکت ایران کیش با بانک ها می تواند تاثیرگذار باشد گفت: بانک صادرات ایران یکی از مشتریان موثر و همراه ایران کیش از گذشته تا بحال بوده و امیدوارم در آتی نیز شاهد تعامل و ارایه خدمات بیشتر به این بانک بزرگ باشیم.


وی افزود: اگر اینطور به جریان نگاه کنیم که سهامدار عمده ایران کیش بانک ها هستند و شرکت سرمایه گذاری خوارزمی هم به نوعی با بانک ها در ارتباط است، می توانیم روابط مشترک بیشتری با هم داشته باشیم. ایران کیش با بانک صادرات مراوداتی دارد ما نیز همینطور و از این منظرگاهی به عنوان یک مجموعه هم گروه و هم هدف می توانیم فعالیت کنیم.


دهقان درباره موضوع اخیر کارمزدها و نامه شاپرک و تاثیر آن در بورس گفت: قبل از هر چیز باید بگویم من خود با افشای یک نامه داخلی (مربوط به صنعت پی اس پی) که یک مسئله خانوادگی است، در فضای عمومی مخالفم. از سویی تمام درآمدهایی که ایران کیش پیش بینی می کند بر اساس همان بخش نامه هایی است که قبلا شاپرک اعلام کرده است. بنابراین ماهیتا فکر می کنم آن نامه حداقل تا پایان سال مالی حاضر ریسکی برای ما نخواهد داشت.


وی به پاسخ مدیر عامل ایران کیش به این نامه هم اشاره می کند: توضیحات ایران کیش و اطلاعاتی که در پاسخ این نامه آمد، بسیار بهنگام و درست بود و به نوعی پاسخ اکثر سهامداران نیز به شمار می آید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها