30 آبان 1396 - 10:24
در گفتگو با ایبِنا اعلام شد؛

اثرات کاهش نرخ سود سپرده‌ها/ آرامش در نظام بانکی

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به برقراری ثبات در عملکرد نظام بانکی پس از کاهش نرخ سود سپرده‌ها، بیان داشت: بانک‌ها شرایط بهتری برای تنظیم منابع و مصارف خود به دست آورده‌اند.
کد خبر : ۷۷۹۳۰
نتاج

غلامحسن تقی نتاج در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با اشاره به عملکرد ۶ ماهه بانک قوامین و با بیان اینکه روند رشد عملکرد این بانک در سال جاری نیز مانند سال گذشته ادامه داشته است، گفت: در عین حال، ثبات بیشتر و بهتری نیز در منابع و مصارف داشتیم.


مدیرعامل بانک قوامین به ابلاغیه یازدهم شهریورماه سال جاری بانک مرکزی در زمینه کاهش نرخ سود سپرده های بانکی اشاره کرد و اظهارداشت: بیشتر بانک ها تابع این بخشنامه بودند و از اینرو در دو ماه گذشته، شاهد ثبات مناسبی در عملکرد نظام بانکی کشور هستیم.


وی تصریح کرد: ادامه این روند می تواند نویدبخش روزهای بهتری برای نظام بانکی باشد و به دلیل اینکه بانک ها می توانند در منابع خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند، می توانند مصارف را نیز متناسب با آن تنظیم کنند.


نتاج ادامه داد: بانک قوامین با همکاری ۸۰۰۰ نفر از کارکنان خود در ۸۰ نقطه عملیاتی کشور توانسته سهم خود را از منابع حفظ کند. وی خاطرنشان کرد: هر چند ما در بانک قوامین رشد بسیار بالایی را نسبت به سال گذشته نداشتیم، ولی رشد طبیعی بانک حفظ شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها