30 آبان 1396 - 12:07

طراحی"ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه (سماح)"

شرکت داده ورزی سداد بنا به سیاست های بانک ملی و درخواست سازمان حج و زیارت از دو سال گذشته تاکنون، سامانه ثبت‌نام، پشتیبانی و ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی را طراحی و راه اندازی کرده است.
کد خبر : ۷۷۹۵۰
فرامرز خالقی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، فرامرز خالقی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت داده‌ورزی سداد در خصوص اقدامات بانک ملی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) اظهارداشت: با تشکیل ستاد عالی عتبات عالیات و واگذاری مسئولیت "ساماندهی متقاضیان راهپیمایی اربعین" به سازمان حج و زیارت  و مشارکت بیش از ۲۰ ارگان و سازمان حکومتی در آن از قبیل: بعثه مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی، پلیس راه، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سازمان پایانه ها، راهداری، هلال احمر، شرکت های بیمه و ...، نیازمندی های مربوط به این رویداد بزرگ مطرح شد. بانک ملی با در نظر گرفتن نیازهای مطرح شده، توانست با کمک متخصصان علاقمند، جوان و توانمند شرکت داده ورزی سداد، سامانه ثبت نام و پشتیبانی از حرکت ارزشمند اربعین را طراحی و راه اندازی کند.


خالقی ادامه داد: سامانه «سماح» که برای مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، بنا به درخواست بانک ملی و سازمان حج و زیارت و توسط کارشناسان شرکت داده ورزی سداد، طراحی و پیاده‌سازی شد؛ تمامی پروسه های مربوط به ثبت نام، دریافت روادید، اعزام، خدمت رسانی، کنترل مرزها و تردد، تغذیه، حمل و نقل و سایر امور محوله را در قالب سیستمی یکپارچه پوشش می دهد.


مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد یادآور شد: هدف از راه اندازی سامانه سماح، حمایت و همراهی خالصانه با زائران در روزهای پرجنب و جوش ثبت نام بود، که توانست بدون وقفه به ارائه خدمات به زائران بپردازد و  در این راستا می توان به فعالیت بیش از ۲۰۰۰ کارگزاری و شرکت های مرتبط با سازمان حج و زیارت در سامانه سماح اشاره کرد.


وی یادآور شد که آمارها در این زمینه نشان می دهد، امسال حدود ۹۰ درصد پرداختی های زائران اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح، از طریق درگاه پرداخت بانک ملی ایران بوده و این مؤید این نکته است که به لطف خدای متعال و عنایت اباعبدالله الحسین علیه السلام،   بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد، توانسته اند امسال با وجود افزایش چشمگیر مشتاقان سفر به عتبات عالیات، بیش از سال های پیش، نقشی موثرتر در این ایام، ایفا کنند.


خالقی در پایان گفت: با حمایت و پیگیری های مستمر مهندس خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی؛ دستگاه‌های خود پرداز، کیوسک و Cash less (پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران، در مناطق مرزی، برای رفاه حال زائران محترم نیز مستقر شد که با موافقت بانک مرکزی، سقف برداشت نقدی از همه خودپردازهای بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین حسینی به پنج میلیون ریال افزایش یافت.


گفتنی است، بانک ملی ایران، همچون گذشته، در این زمینه پیشگام بوده و به خدمت رسانی در حرکت‌های مردمی افتخار می کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر