30 آبان 1396 - 12:17

پرداخت الکترونیک سداد با تمام امکانات به کمک زلزله زدگان رفت

شرکت پرداخت الکترونیک سداد از نخستین روز وقوع حادثه دلخراش استان کرمانشاه اقدام به ارسال محموله هایی شامل اقلام اساسی و مورد نیاز هموطنان عزیز در مناطق زلزله کرده است.
کد خبر : ۷۷۹۵۲
پرداخت سداد

به گزارش ایبِنا به نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سداد، محمدمهدی صادق؛ مدیر عامل شرکت در همان شب وقوع حادثه با انتشار پیامی درگذشت شماری از هموطنان را تسلیت گفته و برای آسیب دیدگان آرزوی صبر و سلامتی کرد. در پی تاکید و پیگیری پرسنل شرکت شماره حسابی جهت جمع آوری کمک تمام همکاران اعلام شد.


از آن پس همکاران شرکت پرداخت الکترونیک سداد در معاونت های مختلف تلاش کردند به سهم خود در این اقدام نوع دوستانه نقش داشته باشند. شرکت نیز به صورت جداگانه مبلغ اهدایی خود را جهت کمک به زلزله زدگان به مبلغ اعطایی پرسنل اضافه کرد.


همچنین تیمی متشکل از همکاران معاونت پشتیبانی شرکت پرداخت الکترونیک سداد در استان کرمانشاه نسبت به بررسی روستاهای آسیب دیده و نیازسنجی مایحتاج ضروری زلزله زدگان اقدام نمودند. این اقلام به کمک همکاران معاونت های «طرح و برنامه» و «پشتیبانی» به سرعت تهیه و به دست آسیب دیدگان رسانده شد.


ارسال کالاهای مورد نیاز همچنان ادامه دارد و تا کنون پنج کامیونت از محل کمک های پرسنل و کمک های مستقل شرکت راهی مناطق زلزله زده شده است. همچنین شرکت پرداخت الکترونیک سداد به نیابت از پذیرندگان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال معادل جوایز هفتگی خود را به آسیب‌دیدگان این واقعه اهدا کرد. پرداخت الکترونیک سداد هر هفته برنامه قرعه‌کشی دارد که به قید قرعه سه جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی به سه پذیرنده منتخب اهدا می‌کند.


کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور با اپلیکیشن ایوا


علاوه بر این شرکت پرداخت الکترونیک سداد امکان کمک به هموطنان آسیب دیده در زلزله اخیر کرمانشاه را با استفاده از اپلیکیشن ایوا فراهم کرد. این کمک ها به طور مستقیم به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز می شود که  سرعت و سهولت در فرآیند کمک رسانی را در پی خواهد داشت و دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانکی نیست.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر