بررسی وضعیت نماد معاملاتی «های وب» در سازمان بورس

جلسه مدیران سازمان بورس با مدیران «های وب» برای بررسی وضعیت نماد این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۷۷۹۵۴
بورس

به گزارش ایبِنا به نقل از سنا، وحید روشن قلب، رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در این جلسه توانستیم وضعیت فعلی شرکت را برای بازگشایی نماد بررسی کنیم.


این مقام رسمی سازمان بورس افزود: در این جلسه تفاهم نامه شرکت مذکور با پارس آنلاین به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و در این خصوص مدیران «های وب»، گزارشی از عملکرد شرکت ارایه دادند تا نهاد ناظر با دید بهتری در خصوص بازگشایی این نماد تصمیم بگیرد.


رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس در ادامه با اشاره به مشخص نبودن زمان بازگشایی این نماد گفت: سازمان این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد که در صورت انتقال پارس آنلاین رعایت قوانین مربوط صورت گرفته باشد به همین خاطر نمی توانیم زمان مشخصی را برای بازگشایی این نماد اعلام کنید.


وی همچنین افزود: نهاد ناظر در خصوص قراردادهای USO شفاف سازی کرده و در این زمینه شرکت مذکور مشکلی در صورت های مالی ندارد. گفتنی است، شرکت «های وب» با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی و با اصلاح پیش بینی در آمد سال مالی اسفند جاری، سود ۳۸۶ ریالی هر سهم را با ۱۰ درصد افزایش، ۴۲۶ ریال اعلام کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها