30 آبان 1396 - 13:25

پویا ۳۵ ساله شد

شرکت پویا به عنوان یک شرکت خصوصی و دانش بنیان فعال در زمینه طراحی و ساخت سامانه های نرم افزاری و سخت افزاری بانکی از سال ۶۱ فعالیت خود را آغاز و امروز سی و پنجمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذراند.
کد خبر : ۷۷۹۵۶
پویا

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت پویا به‌عنوان یک شرکت خصوصی در سال ۱۳۶۱ در تهران به ثبت رسیده و به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در زمینهٔ طراحی و ساخت سامانه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بانکی با تمرکز بر ارائه راه‌حل‌های جامع فعالیت می‌کند.


این شرکت از بنیان‌گذاران انجمن شرکت‌های انفورماتیک و سپس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است و در حال حاضر زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر از متخصصین نرم‌افزار و سخت‌افزار را فراهم کرده است.


پویا با تکیه‌بر تجربه بلندمدت در زمینهٔ شناخت نیازهای بومی شبکه بانکی کشور و همچنین در زمینهٔ سامانه‌ها و نرم‌افزارهای بانکی و همچنین تجهیزات سخت‌افزاری با بهره‌گیری از دانش و نیروی انسانی متخصص از تمام ظرفیت‌های خود به‌منظور طراحی، تولید و ارائه سامانه‌های بانکی بهره برده است و سعی داشته تا با به‌کارگیری کاراترین معماری، متدولوژی‌ها و ابزارهای تولید نرم‌افزار، بهترین خدمات را به شبکه بانکی کشور ارائه کند.


این شرکت در دوره فعالیت ۳۵ ساله خود محصولات بی شماری در حوزه نرم افزار و سخت‌افزار در صنعت بانکی تولید کرده که در حوزه نرم‌افزار می توان به سامانه جامع حساب‌های بانکی، سامانه جامع پرداخت باکارت، سامانه جامع ارزی، سامانه جامع مالی و سامانه سوئیچ بانکی پویا اشاره کرد.


 همچنین شرکت پویا در بخش طراحی و تولید سخت‌افزارهای بانکی نیز با ارائه خود بانک‌های جامع ازجمله خود دریافت، دستگاه صراف، دستگاه صراف و خودپرداز و VTM پویا سعی در سبک کردن بدنه سیستم بانکی و انجام فعالیت‌های بانکی به‌صورت نیمه‌خودکار داشته است. از دیگر محصولات این شرکت دستگاه تأمین امنیت و صفحه دیجیتال امضای بیومتریک است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها