04 آذر 1396 - 18:04

دومین حراج سکه استثنائا به فردا موکول شد

مدیر عامل بانک کارگشایی از حراج سکه در روز یکشنبه (فردا) خبر داد و گفت: هر چند قرار بود دومین حراج سکه در روز دوشنبه برگزار شود، اما به دلیل تعطیلی روز دوشنبه این حراج به فردا موکول شد.
کد خبر : ۷۸۱۵۴
بانک کارگشایی

مسعود سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایبِنا، با بیان اینکه دومین حراج سکه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بانک مرکزی فردا ظهر نرخ های جدید را برای این حراج به بانک کارگشایی اعلام می کند.


وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است فردا نیز همانند امروز سکه های یک و نیم در بسته های ۲۰ تایی به حراج گذاشته شود.


سلیمانی با تاکید بر اینکه این حراج با هدف شکست حباب بازار از امروز آغاز شد، اظهارداشت: حراج  سکه تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام  می شود  اما حراج روز یکشنبه (فردا) به دلیل تعطیلی روز دوشنبه است.


وی درباره حراج امروز نیز گفت: هر چند قرار بود حراج ساعت ۱۶ بعدازظهر به پایان برسد اما به دلیل استقبال  و ازدحام تا ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه ادامه داشت.


مدیر عامل بانک کارگشایی درباره تعداد سکه فروخته شده در روز جاری نیز گفت: بانک کارگشایی در حراج امروز هزار و یک سکه تمام و ۸۸۰ نیم سکه را به فروش رسانده است. به گفته وی، متوسط قیمت سکه تمام در حراج امروز یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بوده است.


یادآور می شود با حراج امروز نرخ هر قطعه سکه بهار آزادی در بازار به یک میلیون و ۳۹۹ هزار تومان کاهش یافت که نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته ۲۳ هزار تومان افت داشته است.


به گزارش ایبِنا، متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند.


برچسب ها: سکه حراج
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر