با انتشار اطلاعات در «کدال»:

عملکرد مالی بانک صادرات برای مردادماه ۹۶ شفاف شد

بانک صادرات با سرمایه ثبت شده ۵۷.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریال گزارش فعالیت مالی یک ماهه منتهی به پایان مرداد ۹۶ را منتشر کرد.
کد خبر : ۷۸۱۸۱
طرح

به گزارش ایبِنا، بانک صادرات در ابتدای مرداد ماه ۸۴۱ هزار و ۵۳۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال مانده تسهیلات داشته که در دوره یک ماهه مرداد ماه امسال ۸۹ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال تسهیلات اعطا کرده است.


تسهیلات وصولی و اعطایی


بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، تسهیلات وصولی طی دوره این بانک ۶۲ هزار و ۷۷۵ میلیارد و ۷۰۴ میلیارد ریال اعلام شده است. بانک صادرات مانده تسهیلات پایان دوره را ۸۶۸ هزار و ۲۸۶ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


همچنین «وبصادر» در یک ماهه مرداد ماه ۶ هزار و ۳۷۳ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال درآمد تسهیلات اعطایی کسب کرده است. این بانک اعلام کرده جمع درآمد تسهیلات اعطایی از ابتدای سال مالی تا پایان مرداد ماه ۳۵ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال بوده است.


گفتنی است بانک صادرات در ابتدای مرداد ماه ۱۱۴ هزار و ۶۴۵ میلیارد و ۵۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سپرده های سرمایه گذاری داشته است. طی دوره مرداد ماه امسال این بانک ۱۶۴ هزار و۷۹۷ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان سپرده سرمایه گذاری دریافت کرده است. همچنین سپرده های تسویه شده طی دوره هزار و ۵۳ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.


سود سپرده های سرمایه گذاری


افزون بر این، «وبصادر» اعلام کرده در پایان دوره ۱۱۴ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۸۹۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مانده سپرده های سرمایه گذاری است. همچنین بانک صادرات سود سپرده های سرمایه گذاری در یک ماهه مرداد ماه امسال را ۱۲ هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال اعلام کرده است. در مقابل جمع سود سپرده های سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان مرداد ماه ۵۹ هزار و ۱۷۷ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال اعلام شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر