05 آذر 1396 - 15:06

نرخ سکه دومین حراج اعلام شد

مدیر عامل بانک کارگشایی نرخ دومین حراج سکه را اعلام کرد و گفت: بانک مرکزی نرخ پایه سکه را نسبت به دیروز تغییر نداده است.
کد خبر : ۷۸۲۱۶
سکه

مسعودسلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایبِنا، افزود: بانک مرکزی قیمت پایه برای تمام سکه را همانند دیروز یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و همچنین برای نیم‌سکه ۵۸۰ هزار تومان تعیین کرد که البته خریدار برای قیمت نهایی تا ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده باید پرداخت کند.


مدیرعامل بانک کارگشایی گفت: نرخ سکه تمام بهار آزادی در حراج امروز یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و نیم بهار ۶۴۵ هزار تومان است.


وی  با بیان اینکه دومین حراج سکه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شود، اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است  امروز نیز همانند دیروز  سکه های یک و نیم در بسته های ۲۰ تایی به حراج گذاشته شود.


سلیمانی تصریح کرد: حراج سکه تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام می شود اما حراج امروز به دلیل تعطیلی روز دوشنبه است.


مدیر عامل بانک کارگشایی درباره تعداد سکه فروخته شده در روز گذشته  نیز گفت: بانک کارگشایی در حراج دیروز هزار و یک سکه تمام و ۸۸۰ نیم سکه را به فروش رسانده است. به گفته وی، متوسط قیمت سکه تمام در حراج دیروز  یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بوده است.


به گزارش ایبِنا، متقاضیان می توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، رو به روی میدان محمدیه مراجعه کنند.


برچسب ها: سکه حراج
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر