بیت کوین به سمت ۱۰ هزار دلار در هر واحد خیز برداشت

کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۳۰۰ دلار به ارزش بیت کوین اضافه شده که اکنون قیمت این ارز رمزنگار در حال نزدیک کردن به رویایی ۱۰ هزار دلار در هر واحد است.
کد خبر : ۷۸۲۳۹
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، بیت کوین، محبوب ترین ارز رمزنگار جهان در نخستین روز معاملات هفته جاری میلادی در روز دوشنبه رکوردی دیگر از خود به جای گذاشت و به بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ دلار در هر واحد معامله شد.


این در حالی است که پیش از این برخی از کارشناسان حوزه ارز رمزنگار نسبت به افزایش قیمت بیت کوین به ۱۰ هزار دلار در هر واحد خبر داده بودند که اکنون این موضوع در حال تحقق یافتن است.


البته افزایش اخیر قیمت بیت کوین که طی ۴ روز اخیر کلید خورده است، به افزایش علاقمندی سرمایه گذاران در آمریکا به دلیل خرید در روز جمعه سیاه و تعطیلات روز شکرگزاری این کشور نسبت داده می شود.


بهاء هر واحد بیت کوین در حال حاضر از ابتدای سال جاری میلادی تقریبا ۹ برابر شده و قیمت هر بیت کوین در ساعت ۴:۵۴ دقیقه روز دوشنبه به وقت گرینویچ در برابر ۹ هزار و ۷۱۵ دلار در هر واحد معامله شد.


بر همین اساس، ارزش سرمایه بازار بیت کوین از ۱۶۲ میلیارد دلار عبور کرده که این رقم در مقایسه با دیروز ۱۱ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است؛ ضمن اینکه مجموع سرمایه بازار ارزهای رمزنگار برای اولین بار به رکورد بی سابقه ۳۰۰ میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر قیمت هر واحد بیت کوین ۹ هزار و ۶۴۶ دلار است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر