07 آذر 1396 - 15:01

نشست مشترک مدیرعامل بانک ملت و رییس دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرعامل بانک ملت و رییس دانشگاه آزاد اسلامی، در یک نشست مشترک راه‌های تقویت همکاری‌های فی ما بین را بررسی کردند.
کد خبر : ۷۸۳۰۸
بانک ملت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت همراه با رحیم طاهری معاون مدیرعامل، محمدعلی خادمی مدیر امور ناحیه یک و محسن شجاع مدیر شعب منطقه چهار تهران با حضور در محل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد، با فرهاد رهبر رییس این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.


مدیرعامل بانک ملت در این نشست، از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مشتریان ارزنده این بانک نام برد و گفت: تاکنون طرح های مشترک زیادی با همکاری طرفین به اجرا درآمده که با موفقیت های زیادی همراه بوده است.


وی طراحی سیستم پرداخت اینترنتی شهریه دانشجویان، اعطای تسهیلات به دانشجویان و کارکنان و همچنین کمک به ساخت واحدهای دانشگاهی را از جمله اقدامات بانک ملت در تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت این دانشگاه، سطح همکاری ها بیش از پیش ارتقا پیدا کند.


فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با قدردانی از همکاری های بانک ملت و انجام امور بانکی و مالی این دانشگاه، اظهار داشت: بانک ملت به عنوان یکی از بانک های خوشنام و معتبر کشور، تاکنون خدمات زیادی به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرده است که امیدواریم این خدمات با قدرت و قوت بیشتری تداوم داشته باشد.


پیش از این، بانک ملت با هدف ارائه خدمات ویژه به دانشگاه آزاد اسلامی وتسهیل در امور بانکی دانشجویان، یک شعبه در این دانشگاه تاسیس و راه اندازی کرده است.






ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر