08 آذر 1396 - 08:58
اطلاعیه جدید موسسه ملل؛

تعیین تکلیف سپرده گذاران بیش از ۱۰۰ میلیون تومان موسسه وحدت

موسسه اعتباری ملل در اطلاعیه اعلام کرد: مجوز پرداخت حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان به سپرده گذاران موسسه منحله اعتبار وحدت (آرمان) که مانده سپرده های آن ها بیش از این رقم است، صادر شد.
کد خبر : ۷۸۳۳۱
موسسه ملل

به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس اعلام موسسه ملل، پیرو اطلاعیه قبلی این موسسه درباره ابلاغ بانک مرکزی جمهوری  اسلامی ایران و مصوبه شورای پول و اعتبار برای واگذاری دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار منحله وحدت(آرمان) به موسسه اعتباری ملل و حسب تصمیم سران سه قوه  و با موافقت بانک مرکزی، مجوز پرداخت حداکثر یک میلیارد ریال به اشخاصی که مانده سپرده های آن ها بیش از یک میلیارد ریال است، از سوی مراجع ذی صلاح ابلاغ شده است.


لذا از آن دسته از سپرده گذاران دعوت می شود مطابق برنامه زمانبندی جدول زیر، با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و دفترچه حساب یا گواهی سپرده به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر مراجعه کنند.


برهمین اساس در اطلاعیه این موسسه آمده است: از سپرده گذاران محترم خواهشمند است برای جلوگیری از اتلاف وقت و سهولت در انجام کار صرفا در تاریخ های تعیین شده به شعب این موسسه مراجعه و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و سایر اقدامات مربوط به عمل آورند.


از سپرده گذاران محترم تعاونی اعتبار منحله وحدت(آرمان) تقاضا دارد در صورت وجود ابهامات احتمالی با دو شماره تلفن ۸۸۶۲۰۷۷۱ و ۸۸۶۲۰۷۷۹ - ۰۲۱ از ساعت ۸ لغایت ۱۴ تماس بگیرند.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر