رویترز خبر داد؛

قیمت بیت کوین در صرافی‌های بزرگ جهان از ۱۲ هزار دلار عبور کرد

افزایش قیمت روز افزون بیت کوین در حال تبدیل شدن به یک ارز جادویی برای سرمایه گذاران شده و اکنون بهاء آن در برخی از صرافی های بزرگ جهان از ۱۲ هزار دلار هم عبور کرد.
کد خبر : ۷۸۳۴۳
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، قیمت هر واحد بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی از صرافی های بزرگ ارز رمزنگار جهان از ۱۲ هزار دلار هم عبور کرد.


در همین حال قیمت هر واحد بیت کوین در صرافی «بیت ثامب» کره جنوبی بعداز عبور از ۱۰ هزار دلار به تقریبا ۱۲ هزار دلار در هر واحد رسید و در صرافی «کوین وان» تقریبا نزدیک به ۱۲ هزار و ۷۰۰ دلار معامله شد؛ ضمن اینکه قیمت هر واحد بیت کوین در صرافی «کوربیت» به ۱۲ هزار و ۷۹۲ دلار هم رسید.


بر همین اساس، قیمت هر بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده و بهاء آن از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۰ برابر روند صعودی به خود گرفته است. همچنین بیت کوین در صرافی های کوچک از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کرده و در صرافی های کوچک مانند «بیت استامپ» قیمت آن به ۱۰ هزار و ۱۱۵ دلار رسیده است.


بر پایه این گزارش، یکی از دلایل اصلی روند افزایشی قیمت بیت کوین به میزبانی بورس ها برای قرار دادن آن در فهرست معاملات آتی خود نسبت داده می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر