09 آذر 1396 - 16:43

کمک های بانک مسکن در اختیار زلزله زدگان کرمانشاه قرار گرفت

کارکنان و مشتریان بانک مسکن در پی بروز زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه، با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری زلزله زدگان کرمانشاهی شتافتند.
کد خبر : ۷۸۴۰۰
کانکس

به گزارش ایبِنا، مهدی احمدی رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: کمک های کارکنان و مشتریان بانک مسکن طی روزهای گذشته به مناطق زلزله زده ارسال و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.


احمدی همچنین یادآور شد: بانک مسکن از طریق جمع آوری کمک های نقدی، تعداد ۴۲ کانکس به منظور اسکان آسیب دیدگان این زمین لرزه خریداری کرده است که در حال حاضر ۶ عدد از این کانکس ها ارسال و مابقی نیز در حال ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه می باشد.


وی در خصوص کمک های غیر نقدی کارکنان بانک مسکن افزود: کارکنان بانک مسکن در استان های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، گلستان، مرکزی، همدان، سمنان و نیز حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی از قبیل وسایل گرمایشی، پتو، لوازم بهداشتی، آب معدنی و پوشاک کردند که به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.


احمدی خاطر نشان ساخت: بانک مسکن همچنان درحال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور حمایت از آسیب دیدگان زمین لرزه استان کرمانشاه و ارسال به مناطق زلزله زده می باشد.


رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با اعلام شماره حساب کمک های مردمی بانک مسکن گفت:کارکنان و مشتریان بانک می توانند در صورت تمایل با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲، در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر