11 آذر 1396 - 14:07

کاهش نرخ پایه سکه در چهارمین حراج

رییس بانک کارگشایی از کاهش نرخ پایه سکه در حراج امروز این بانک خبر داد و گفت: بانک مرکزی نرخ پایه سکه تمام را برای امروز یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان و نیم سکه را ۵۷۸ هزار تومان تعیین کرد.
کد خبر : ۷۸۴۶۶
سکه

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا اعلام کرد: نرخ سکه تمام بهار آزادی در حراج اول و دوم  یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و نیم بهار ۶۴۵ هزار تومان توسط بانک مرکزی تعیین شده بود.


وی  با تاکید بر اینکه، حراج  سکه تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام  می شود، اظهارداشت:با توجه به ازدحام جمعیت و بالا بودن تعداد متقاضیان از امروز حراج به سالنی بزرگتر منتقل شده است.


فروش بیش از ۹۵۰۰ سکه در هفته نخست حراج بانک کارگشایی


رییس بانک کارگشایی اعلام کرد: در هفته نخست حراج سکه در بانک کارگشایی، بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ قطعه سکه تمام (طرح جدید) و نیم بهار آزادی فروخته شد. وی ادامه داد: هفته گذشته حراج در سه روز برگزار و مجموعا چهار هزار و ۹۱۰ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و چهار  هزار و ۶۴۰ نیم سکه بهار آزادی در ۲۱۹ رسید فروخته شد.


سلیمانی افزود: در روز نخست حراج، سکه ها در بسته های ۲۰ تایی عرضه شد اما در دو روز بعد با توجه به افزایش تعداد متقاضیان، بسته های ۵۰ و ۱۰۰ تایی را نیز آماده کردیم و در هفته جاری نیز سکه های تمام و نیم بهار آزادی در هر سه بسته عرضه می شود.


رییس بانک کارگشایی از متقاضیان خواست برای شرکت در این حراج حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، روبروی میدان محمدیه مراجعه کنند.


به گزارش ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با قیمت یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان و نیم سکه ۵۸۷ هزار تومان ارایه شده است که سکه تمام بهار آزادی با احتساب ۹ درصد مالیات ارزش افزوده یک میلیون­ ۲۷۹ هزار تومان­ و نیم سکه با احتساب ۹ درصد ارزش افزوده ۶۳۹ هزار تومان به فروش می رسد.


برچسب ها: سکه حراج
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر