صالح آبادی اعلام کرد،

بررسی آخرین تحولات طرح بانکداری اسلامی در همایش انجمن مالی

رییس انجمن مالی اسلامی از بررسی آخرین تحولات طرح بانکداری اسلامی در همایش انجمن مالی خبر داد.
کد خبر : ۷۸۴۹۱
صالح آبادی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی صبح امروز (یکشنبه) و در مراسم سومین همایش مالی اسلامی که در دانشگاه الزهرا (س) و با حضور داود دانش جعفری، عضو مجمع تشخیص مصلحت و شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، مهم ترین فعالیت این انجمن را تشریح کرد.  


وی مهم ترین محور این همایش را "توسعه ابزارهای مالی و نقش آنها در افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال" اعلام کرد. مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت:  در همایش امروز نشست تخصصی آخرین تحولات طرح بانکداری اسلامی و اثرات نقش جدید شورای فقهی بانک مرکزی نیز برگزار خواهد شد.


وی اعلام کرد که در همایش سال جاری از ٥٣ مقاله دریافتی، ١٦ مقاله تایید شد که در کتاب همایش و نشریات تخصصی مرتبط منتشر خواهد شد. رییس انجمن مالی اسلامی اعلام کرد: توافق کرده ایم دوره های MBA  و DBA در زمینه بازار سرمایه اسلامی را با همکاری سازمان بورس، انجمن مالی اسلامی و دانشگاه امام صادق (ع) برگزار کنیم.  


مدیرعامل بانک توسعه صادرات ادامه داد: همچنین در حال مذاکره برای برگزاری دوره های MBA و DBA بانکداری اسلامی با همکاری موسسه آموزش عالی بانکداری و انجمن مالی اسلامی هستیم. صالح آبادی ادامه داد: در همایش امروز دومین دوره جایزه مالی اسلامی را به یک شخص حقیقی و یک فرد حقوقی اعطا می کنیم.  


وی خاطرنشان کرد که جایزه پژوهشی برتر در حوزه مالی اسلامی در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را با محوریت پایان نامه معرفی و اعطا خواهیم کرد.  


در پایان این مراسم نیز قرار است از کتاب "ناگفته های بورس" که مجموعه خاطرات علی صالح آبادی از ١٠ سال ریاست بر سازمان بورس است نیز رونمایی می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر