فوت سالانه ۳ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث

رییس ستاد مدیریت بحران کشور اعلام کرد: سالیانه به طور متوسط ۳ هزار نفر بر اثر حوادث مختلف از جمله زلزله و سیل در کشور جان خود را از دست داده و حدود ۵ هزار واحد مسکونی تخریب می شود.
کد خبر : ۷۸۵۷۸
بیمه دانش آموزان هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نجار صبح امروز (دوشنبه) و در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه که در مرکز همایش های برج میلاد تهران در حال برگزاری است، با اشاره به زلزله های اخیر در کرمانشاه و کرمان، گفت: تا به امروز ۹۲۱ نفر در زلزله کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و ۷ هزار و ۸۲۱ نفر نیز مصدوم شدند که به طور سرپایی، بیمارستانی و بستری درمان شده اند.


معاون وزیر کشور سرمازدگی، خشکسالی، تغییر اقلیم، گرد و غبار، فرونشست زمین، فروچاله ها در شهرهای بزرگ، آفات گیاهی و جانوری، آنفلوآنزای مرغی، تب برفکی و ... از نگرانی های عمده هستند.


نجار گفت: ماده ۱۰ تنظیم بخشی از قوانین مالی دولت نقشه راه را ترسیم کرده و امیدواریم با نهایی شدن بیمه صندوق حوادث طبیعی بسیاری از ریسک ها پوشش داده شود. وی خاطرنشان کرد: به دلیل پرداخت نامناسب، بسیاری از کشاورزان محصولات و باغات خود را بیمه نمی کنند.


معاون وزیر کشور اظهارداشت: اگر بتوانیم و کمک کنیم تا تمامی ریسک ها در کشور را بیمه کنیم، تحول بزرگی در کشور، امنیت غذایی، کشاورزی و ... به وقوع خواهد پیوست؛ امروز توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها