18 آذر 1396 - 11:48
اشتغالزایی برای ٦٢٨٤ نفر طی ١٨٠ روز؛

پرداخت ٤٦٣٧ میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات ایران در خوزستان

​بانک صادرات ایران با اعطای بیش از ٤٦٣٧ میلیارد ریال طی شش ماه ابتدای سال ٩٦ در استان خوزستان، شرایط اشتغال ٦٢٨٤ نفر را در فراهم کرده است.
کد خبر : ۷۸۷۳۰
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی استان خوزستان از جمله شرکت های بزرگ شیمیایی و پتروشیمی، سیمانی و فولادی و سایر حوزه ها، این بانک با تخصیص بیش از ٤٦٣٧ میلیارد ریال در نیمه اول سال ٩٦، زمینه اشتغال ٦٢٦٤ نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم در واحد های تولیدی و ٢٠ نفر را در بخش مشاغل خانگی فراهم کرده است.


بنا بر این گزارش، طی مدت یاد شده ١٨ واحد بزرگ تولیدی و صنعتی استان خوزستان بالغ بر ٣٦٣٨ میلیارد ریال تسهیلات از بانک صادرات ایران دریافت کرده اند که در این راستا ١٨٦٩ نفر به طور مستقیم و ٤٣٩٥ نفر به طور غیر مستقیم از شرایط اشتغالزایی این سرمایه گذاری ها بهره مند شده اند.


در این استان همچنین بیش از ٤ میلیارد ریال وام قرض الحسنه در قالب طرح مشاغل خانگی توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده که ٢٠ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را مشغول به کار کرده است.


همچنین ٤٨ فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در این استان به ارزش  ٨ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. گفتنی است، بانک صادرات ایران در استان خوزستان در نیمه اول  سال جاری با پرداخت ٩٦٠٧ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان، بیش از ٩٨٧ میلیارد ریال به این بخش تخصیص داده است.   




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر