برگزاری دومین همایش مدیران ارشد بیمه تجارت نو در مشهد

دومین آیین گردهمایی مدیران ارشد شرکت بیمه تجارت نو به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر : ۷۸۷۸۲
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، در مراسم افتتاحیه دومین همایش مدیران ارشد بیمه تجارت نو که با حضور مدیران ستادی و مدیران شعب کل کشور این شرکت برگزار شد، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو هدف از برگزاری این گرد همایی را دانش افرایی و انتقال تجارب، حل مسائل موجود با گفت و گو های رودررو و ایجاد تنوع در دیدارهای رسمی عنوان کرد و اظهار داشت در پایان گردهمایی تصیمات اتخاذ شده در حوزه های مختلف جهت اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ خواهد شد.


سید محمد عباس زادگان در ادامه صحبت های خود توسعه فعالیت های شرکت به تمام استان ها تا پایان سال جاری، توجه به آموزش نمایندگان، توسعه فعالیت های برون مرزی در سال آتی همکاری با بیمه گران اتکایی معتبر و...  را از برنامه های اصلی شرکت دانست.


در ادامه سید کاظم ملکوتی معاون فنی شرکت بیمه تجارت نو در سخنانی تقویت فروش بیمه های خُرد در ریشه های غیر از شخص ثالث را ضروری دانست و اظهار کرد: روسای شعب ضمن نظارت کامل بر فعالیت شبکه فروش می بایست اهرم های لازم را به منظور تقویت فعالیت شبکه فروش بکار گیرند و یکی از اصلی ترین اهرم ها آشنا کردن نمایندگان با بازار بیمه ای سایر رشته های غیر از اتومبیل است که باید به آن توجه ویژه شود.


وی درادامه رعایت نکات فنی در صدور بیمه نامه را بسیار حائز اهمیت دانستند و تاکید کردند تمامی نمایندگان باید بخش نامه ها و دستورالعمل های شرکت را مبنای فعالیت خود قرار دهند.


دراین مراسم بهنام شهریار معاون مدیرعامل نیز به تشریح برنامه استراتژیک شرکت پرداخت و استراتژی ها، برنامه ها و اقدامات راهبردی را که برای اوره ۵ساله تدوین شده اند به واحدهای مختلف ابلاغ کرد.


درادامه علی قمری مدیر امور شعب و نمایندگان نیز برنامه های توسعه ای خود را به منظور توسعه شبکه فروش و توانمد سازی نمایندگان ارائه کرد.


در این گردهمایی هریک از مدیران شعب به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و برنامه های خود را جهت دستیابی به اهداف تعیین شده طبق برنامه استراتژیک شرکت اعلام کردند، همچنین از نجفی (مدیرشعبه اراک)، بزرگ پور(مدیر شعبه اصفهان)، قنبری (مدیر شعبه ساری) به عنوان شعبات برتر این شرکت تقدیر شد.


شایان ذکر است در طول این گردهمایی و جلساتی با مشتریان ارزنده استان خراسان رضوی کارگروه های تخصصی فنی، بازاریابی، مالی و اداری به منظور هماهنگی بیشتر شعب با واحد های ستادی و رفع برخی مسائل موجود شعب تشکیل شده است.                                                      


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر