19 آذر 1396 - 15:13

برنده خودرو ساندرو افق کوروش مشخص شد

برنده خوش شانس خودرو ساندروی قاب چهارسالگی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و ۹ برنده پلاک طلای طرح افق کوروش مشخص شدند.
کد خبر : ۷۸۸۱۰
افق کوروش

به گزارش ایبِنا، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح این فروشگاه، مسابقه عکس سلفی با قاب چهار سالگی افق کوروش و همچنین قرعه کشی متولدین آذر ماه را برای همراهان همیشگی خود در نظر گرفته بود که این دو مسابقه با استقبال وسیعی از سوی مشتریان مواجه شد.


شرکت کنندگان برای مسابقه عکس سلفی که به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شده بود، از پنجم تا پانزدهم آذر ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به شعب افق کوروش در سراسر کشور، با قاب چهار سالگی افق کوروش عکس بگیرند و از طریق ربات تلگرام به آدرس oktavallodbot@ ارسال کنند تا به قید قرعه برنده یک دستگاه خودرو رنو ساندرو شوند.  


مراسم قرعه کشی مسابقه سلفی با قاب چهار سالگی قرعه کشی برگزار شد و از ۱۱ هزار عکس ارسالی به ربات oktavallodbot@ حدود ۸ هزار و ۴۰۰عکس که با قوانین وضع شده منطبق بودند، در قرعه کشی یک دستگاه خودرو ساندرو شرکت داده شدند.


در این قرعه کشی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام افق کوروش به آدرس okcs.ir@ پخش شد؛ مشتری خوش شانس فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به نام فرحناز فرهمند از شهر کرج برنده یک دستگاه خودرو ساندرو قرمز رنگ شدند. در ادامه این مراسم، قرعه کشی متولدین آذر ماه برای مشخص شدن برندگان ۹ عدد پلاک طلای طرح افق کوروش برگزار شد.


آن دسته از متولدین ماه آذر که برای شرکت در قرعه کشی سالگرد افق کوروش مشخصات خود را طبق موارد درخواستی در وب سایت افق کوروش به آدرس okcs.ir و در صفحه مسابقه سالگرد افتتاح افق کوروش ثبت و تکمیل کرده بودند، در قرعه کشی ۹عدد پلاک طلا شرکت داده شدند.


۷ هزار و ۱۶۰ متولد آذر ماه در فاصله پنجم تا ۱۵ آذر ماه با مراجعه به سایت okcs.ir در صفحه مسابقه سالگرد افق کوروش ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۷۹۸ نفر مصادف با افتتاح اولین فروشگاه تخفیف محور شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در تاریخ ۹ آذر ماه، متولد شده بودند.


در قرعه کشی بزرگ متولدین آذر ماه، آذرگل فهیم، فاطمه محمدی کیا، سمیه عمادالدین و ندا اسماعیل بیگی از شهر تهران، پریا خباز طراحی از اهواز و جعفر فریور از خلخال، تیمور اسماعیلی از میاندوآب، کاظم واعظ رودباری از رشت و میرسعید رضوان لیلان از تبریز برندگان پلاک طلای طرح افق کوروش شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر