20 آذر 1396 - 10:56
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد؛

۶ دی؛ زمان دقیق تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ در مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ در روز ششم دی‌ماه خبر داد.
کد خبر : ۷۸۸۴۴
بودجه

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، اکبر رنجبرزاده با اشاره به جزئیات بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه آقای روحانی ,روز گذشته لایحه بودجه سال ۹۷ را تقدیم مجلس کرد، بنابراین، نمایندگان مجلس ۱۵ روز فرصت دارند تا این لایحه را بررسی کنند.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه بودجه سال ۹۷ به‌طور کامل چاپ شده و در اختیار نمایندگان قرار گرفته است و نمایندگان نیز طبق آیین‌نامه داخلی خانه ملت، ۱۵ روز فرصت دارند تا ضمن بررسی لایحه، پیشنهادات خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه دهند.


رنجبرزاده با اشاره به روند تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ در مجلس، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷، از ۱۵ روز آینده، متشکل از نمایندگانی از اعضای کمیسیون‌های تخصصی پارلمان تشکیل می‌شود.


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق برنامه زمان‌بندی، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ از اوایل دی‌ماه در مجلس تشکیل می‌شود که این کمیسیون نیز در ابتدا ۱۵ روز فرصت دارد تا لایحه بودجه ۹۷ را بررسی و تصویب کند؛ در صورت نیاز می‌تواند ۱۵ روز دیگر نیز از هیئت‌رئیسه مجلس استمهال کند.


رنجبرزاده تأکید کرد: انتظار می‌رود کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷، نهایتا تا ششم دی‌ماه، به منظور بررسی لایحه بودجه ۹۷ در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.


عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی بنده این است که لایحه بودجه ۹۷، عملیاتی‌تر از بودجه‌های سال‌های گذشته در دولت تدوین شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها