20 آذر 1396 - 20:25

همراستایی طرح‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران با طرح دولت

معاون رییس جمهور با اشاره به دو طرح اندوخته بانوان مهر ایران و اندوخته خانواده مهر ایران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این طرح ها را همراستا با رویکرد دولت در توان افزایی زنان دانست.
کد خبر : ۷۸۸۷۱
ابتکار

به گزارش ایبِنا، معصومه ابتکار در آیین بزرگداشت دهمین سالروز تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که با حضور ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را در ماهیت خدماتی که ارائه می‌دهد، ایفا می‌کند.
وی افزود: نظام بانکی با وجود همه مشکلات پیش رو مسئولیت اجتماعی را به عنوان رسالت خود پذیرفته که جای تشکر دارد.


وی ادامه داد: توسعه بانکداری سبز و حمایت از محیط زیست در نظام بانکی نمونه ای از این مسئولیت پذیری است.


به گفته ابتکار ،اشتغالزایی در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد سبز از اولویت‌های اقتصاد در دنیا است و اقتصاد پویا و مقاوم باید آسیب‌های محیط زیست را برطرف کند.


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر زنان و خانواده مورد توجه جدی دولت است و دستاوردهای بانک مهر اقتصاد نیز حاکی از توجه به این گروه‌های جامعه است.


وی با اشاره به دو طرح اندوخته بانوان مهر ایران و اندوخته خانواده مهر ایران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت:  دولت نیز با رویکرد توان افزایی زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار حمایت های لازم را انجام میدهد تا زنجیره اشتغالزایی برای این قشر کامل شود.


وی افزود: ستاد ملی زنان سرپرست خانوار برای گردآوری و طبقه بندی اطلاعات زنان سرپرست خانوار به منظور ساماندهی آنها تشکیل شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر