تا پایان آبان مشخص شد:

معرفی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار

سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار در پایان آبان سال ماه ۹۶ را اعلام کرد.
کد خبر : ۷۸۸۸۱
بورس

به گزارش ایبِنا، آخرین آمارهای منتشر شده مشخص کرد که شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با ۲۳۹ هزار و ۶۴۰ سهامدار درپایان آبان ۹۶ در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد.


بر اساس این گزارش، شرکت های «ایران خودرو با ۱۴۱ هزار و ۸۳۰ سهامدار و توسعه معادن روی ایران با ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ سهامدار» در رتبه های دوم و سوم بزرگترین شرکت های بازار سهام قرار دارند.


همچنین شرکت های «سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان» در مکان های سوم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.


بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر مرکزی با  ۴۸۳ هزار و ۵۵۷ سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه  با ۳۰۲ هزار و ۸۰۴ سهامدار، بانک دی با ۱۸۱ هزار و ۵۳ سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.


بزرگان فرابورسی


افزون بر این، بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین، بیمه حکمت صبا، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه گذاری کشاورزی ایران، شرکت اعتباری ثامن و بانک حکمت ایرانیان نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند. لازم به ذکر است، این تعداد سهامدار بورسی و فرابورسی بدون در نظر گرفتن سهام وثیقه گروهی (کارکنان) است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها