22 آذر 1396 - 08:55
بانک دی در کنفرانس بین المللی کنلون بانک:

تبادل تازه های بانکداری بین الملل میان بانک دی و کنلون بانک

کنفرانس بین المللی کنلون بانک در سال ۲۰۱۷ با حضور نمایندگان بانک دی و تعدادی از بانک های ایرانی در چین برگزار شد.
کد خبر : ۷۸۹۳۲
کنلون

 به گزارش ایبِنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، در کنفرانس بین المللی کنلون بانک که در قالب سلسله نشست های تخصصی حوزه بانکداری بین الملل فی مابین این بانک و کارگزاران ایرانی در شهر های پکن و شانگهای برگزار شد به موضوعات نقل و انتقال وجوه ارزی، تبدیلات ارزی ، نحوه ابلاغ اعتبارات اسنادی، دیداری/ مدت دار پرداخته شد.


 بر اساس این گزارش،  بررسی مشکلات بانکی و مراودات ارزی با کنلون بانک،  ایجاد اتحاد و وحدت رویه در مواجهه با بانک ها ،تبادل نظر در خصوص ارائه راهکار های مناسب و روش های پرداخت مرسوم بین المللی جهت تبادلات و تسویه، طرح موضوعات کلیدی در حوزه های  حوالجات و ضمانتنامه های ارزی ، خزانه داری مدرن ارزی ، رویکرد و نحوه عملیات اتاق معاملات ارز و مبحث تامین مالی  از مهم ترین محورهای این همایش هفت روزه بودند.


گفتنی است در حاشیه این کنفرانس ، محمدی، فرهنگ و شمسیان نمایندگان بانک دی در راستای ارتقای سطح فعالیت های برون مرزی معاونت امور بین الملل و ارزی در یک نشست ویژه با مدیران ارشد کنلون بانک  در خصوص بهره گیری از منابع ارزی یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.


بانک کنلون که با نام سابق  بانک تجاری شهر کارامای شناخته می شود  هر ساله در راستای توسعه  روابط خود و به منظور ارتقاء و هماهنگی بیشتر عملیات بانکداری بین الملل فی مابین با کارگزاران (بانک های) ایرانی، اقدام  به برگزاری کنفرانس و نشست های تخصصی می کند. بانک حکمت ایرانیان، سامان، صنعت و معدن، گردشگری، پست بانک ، سرمایه و خاورمیانه نیز از دیگر بانک های حاضر در این کنفرانس بودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر