22 آذر 1396 - 14:53

اعطای نشان ملی توسعه کیفیت خدمات بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با میهمانان ویژه اقتصادی از بخش خصوصی و دولتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر : ۷۸۹۶۶
اعطای نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، این همایش که با رویکرد توسعه کیفیت و ارتقای بخش خصوصی و تعاونی در صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی برگزار شد، با توجه به شاخص های معین، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری را به دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار اعطا کرد.


در این گزارش آمده است، این اجلاس با بررسی فرصت‌های پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مذکور،  پیشبرد اهداف توسعه ملی، بهبود و ارتقای کیفیت خدمات و تولیدات ملی،  بررسی فرصت های توسـعه اشـتغال،  توجه به نقش پیشرفت و جذب سـرمایه های بیـن المللـی در صنعت حمل و نقل، راه و شهرسازی بکار خود پایان داد.


شایان ذکر است ۲ کارگاه تخصصی در حوزه برندسازی و توسعه فروش در صنعت ساختمان، راه و شهرسازی با ارایه گواهینامه معتبر از سوی اتحادیه اروپا،  نشست با مدیران دولتی و مسئولین حاضر در برنامه،  نگارش و تنظیم قطعنامه ویژه نمایندگان بخش خصوصی،  مراسم تجلیل و تقدیر از شرکت های پیشرو و برتر سراسر کشور و گرامیداشت و تجلیل از مدیران نمونه از دیگر برنامه‌های این اجلاس یکروزه بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر