25 آذر 1396 - 12:20
بانک کشاورزی در ۱۰۰ روز نخست دولت دوازدهم؛

پرداخت ضربتی ۶۴ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

بانک کشاورزی با پرداخت بیش از ۶۴ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در ۱۰۰روز نخست دولت دوازدهم، صد درصد تعهدات خود را به انجام رساند.
کد خبر : ۷۹۰۴۱
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، شعب این بانک  در سراسر کشور از ابتدای مرداد تا نیمه آبان بالغ بر ۶۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با اولویت مناطق محروم و کمتر برخورداربه متقاضیان پرداخت کردند و موفق شدند در نخستین روزهای شروع طرح، صد در صد متقاضیان در صف دریافت تسهیلات ازدواج  را تعیین شعبه و به شعب معرفی کنند به طوری که هیچ متقاضی مربوط به پیش از سال ۱۳۹۶ در صف انتظار دریافت تسهیلات قرض الحسنه از بانک کشاورزی باقی نماند.


طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در راستای اجرای بند (ج) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ در دولت دوازدهم توسط بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شد و بانک کشاورزی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج و سهولت اجرای سنت حسنه ازدواج و افزایش امید به زندگی در کشور، آن را در دستورکار و اولویت برنامه های شعب خود قرار داد.


اقدامات بانک کشاورزی در اجرای موفق طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، طی مراسمی توسط دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، با اهدای لوح سپاس به دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، مورد قدردانی قرار گرفت.


شایان ذکر است روابط عمومی بانک کشاورزی به نمایندگی از شبکه بانکی کشور، مسئولیت طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی این طرح با عناوین «پشتیبان پیوندها» و «فرجام شیرین» را برعهده داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر