گوگل و آمازون دو رقیب جدی بانک ها در سال ۲۰۱۸ میلادی

مدیر عامل بزرگ ترین بانک روسیه گفت: به دلیل وجود منافع در بخش خدمات مالی برای دو کمپانی غول جهان یعنی؛ گوگل و آمازون، این دو رقیب بانک ها خواهند شد.
کد خبر : ۷۹۰۸۲
گوگل

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از خبرگزاری تاس نیوز روسیه، «هرمن گرف» مدیر عامل بزرگ ترین بانک روسیه، اسبربانک گفت: به دلیل منافعی که شرکت های گوگل و آمازون در بخش خدمات مالی دارند، این دو کمپانی بزرگ بعنوان رقبای بانک ها در سال آینده میلادی خواهند بود.



وی گفت: موضوع این نیست که ما باید با آنها رقابت کنیم؛ بلکه مسئله این است که آنها در حال حاضر رقابت می کنند. تصور ما بر این است که در سال های آتی گوگل و آمازون بطور کامل به پلت فورم های ما دسترسی داشته باشند.


«گرف» خاطر نشان کرد: ما باید بطور مساوی خود را به فناوری ها مجهز کنیم؛ یعنی همانطوری که آنها مجهز هستند. انتظار می رود که در سال آینده میلادی شاهد نهادهای مالی متعددی از این دو غول فناوری جهان باشیم.  


به گفته مدیر عامل اسبربانک روسیه، سال ۲۰۱۸ میلادی بعنوان بستری برای این دو کمپانی بزرگ جهان خواهد بود و منافع آنها در بخش خدمات مالی نمایان می شود.


«هرمن گرف» گفت: آمازون و گوگل گام به گام درحال وارد شدن به صنعت مالی هستند و این یک سناریو مشخص و واضحی است؛ اگر چه تا کنون این موضوع را رد کرده اند. اگر بانک ها قادر به رقابت با آنها نباشند، آن وقت گوگل و آمازون رقابت را خواهند برد. بنابراین استراتژی ما دفاع کردن نیست؛ بلکه حمله را در دستور کار خود قرار داده ایم.



برچسب ها: آمازون گوگل روسیه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر