پیگیری خسارت نیم قرن پیش کارمند بانک ملی از بیمه ایران

بانک ملی در نامه ای به بیمه ایران خواستار رسیدگی به پرونده پرداخت خسارت تصادف یکی از کارکنان و موتورسیکلت خود در ۴۶ سال پیش شده است.
کد خبر : ۷۹۰۹۶
بانک ملی- بیمه ایران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بانک ملی ایران در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری با ارسال نامه ای به مدیریت اشخاص بیمه ایران خواستار پیگیری و ارائه گزارش پرداخت خسارت به «رحیم امید بخش» و موتورسیکلت این بانک در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۵۰ شده است.


درست ۴۶ سال و ۴ ماه قبل و در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دوازدهم تیرماه ۱۳۵۰، یکی از کارکنان بانک ملی ایران که در حال تردد با موتورسیلکلت این بانک بوده است با یک خودرو شخصی تصادف و به دلیل جرحی بودن حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل می شود.


مجروح این حادثه در ادامه برای تکمیل چرخه درمان و معالجه به بیمارستان بانک ملی ایران منتقل و در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می گیرد.


بدنبال این اتفاق که در مسیر سلطنت آباد- سه راه فرمانیه رخ داده، بانک ملی ایران از اداره خسارت بیمه ایران درخواست رسیدگی و جبران خسارت وارده به مصدوم و وسیله نقلیه این بانک را خواستار شده که خسارت وارده به بیمه گذار در همان زمان جبران شده است.


همچنین براساس نامه ارسال شده از سوی بانک ملی ایران، مجروح این حادثه در بیمارستان اول به دلیل دریافت خدمات درمانی و دریافت خون، یک هزار و ۵۰۰ ریال هزینه پرداخت کرده است. همچنین به دلیل شدت تصادف به موتورسیکلت بانک ملی ایران صدمات جدی وارد شده که از محل بیمه نامه مربوطه باید پرداخت شود.


هم اکنون و پس از گذشت نزدیک به نیم قرن، بانک ملی ایران بار دیگر به بیمه ایران نامه ای ارسال و از این مجموعه درخواست گزارش خسارت به کارمند و وسیله نقلیه این بانک را مطالبه کرده است. پیگیری پرونده تصادف ۴۶ سال قبل، به روز بودن این بانک و توجه به نیروی انسانی و سرمایه های این بانک را نشان می دهد.






ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر