27 آذر 1396 - 09:42

تصویب ۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی کلان در بانک ملی

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، پرداخت بیش از ۱۶ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی کلان را تصویب کرد.
کد خبر : ۷۹۱۴۵
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در مدت مذکور ۳۵ مصوبه ارزی، ریالی و تمدید مشارکت داشته که مجموع تسهیلات ارزی مصوب به ۳۲۰ میلیون یورو می رسد و از محل صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.


همچنین از مجموع درخواست های وارده و تعیین تکلیف شده در آبان ماه امسال نیز تعداد سه فقره تمدید مشارکت مدنی تسهیلات مصوب پیشین و دو فقره تسهیلات به ارزش ۲۲۴ میلیارد ریال در زمینه تولید کاشی، سرامیک و سیمان خاکستری از منابع داخلی بانک مصوب گردیده است.


بانک ملی ایران در ماه گذشته نیز پرداخت بیش از ۱۱ هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده که سه فقره تسهیلات کلان در قالب تمدید دوران مشارکت تسهیلات مصوب قبلی و پنج فقره تصویب تسهیلات جدید در زمینه هایی مانند پالایش نفت، تولید کیک و کلوچه، احداث هتل در مناطق آزاد و صنعت نساجی بوده است.


عمده تسهیلات مصوب مذکور در مهرماه امسال به مبلغ هشت هزار میلیارد ریال به منظور احداث پالایشگاه نفت معرفی شده از سوی شورای راهبری اقتصاد مقاومتی بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر