29 آذر 1396 - 12:55
نهاوندیان:

بحث تغییر رییس کل بانک مرکزی کاملا بی‌اساس است

معاون اقتصادی رییس‌جمهور درباره شایعه تغییر رییس کل بانک مرکزی گفت: این موضوع کاملا بی اساس است و هیچ پایه‌ای ندارد.
کد خبر : ۷۹۲۹۹
محمد نهاوندیان

به گزارش ایبِنا،  محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: برخی‌ها دوست دارند با حرف‌های نادرست ذهن جامعه را مشغول کنند و این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم. وی گفت: اکنون در شرایطی هستیم که در امر اصلاح سیستم بانکی و مقابله با بی‌انضباطی‌هایی که در سال های گذشته ایجاد شده نیاز به بانک مرکزی توانا و مورد حمایت همه نهادها داریم.


معاون اقتصادی رییس جمهور افزود: با تصمیماتی که در شورای امنیت ملی و جلسه سران سه قوه گرفته شد کمیته منتخب نمایندگان سران سه قوه اکنون به مسئله موسسات اعتباری غیرمجاز رسیدگی کرده‌اند و اقدام شده است.


نهاوندیان با بیان اینکه همه باید از تصمیماتی که گرفته شده و بانک مرکزی مسئول اجرای آن است، حمایت کنند، افزود: رییس کل بانک مرکزی نیز کارش را ادامه می‌دهد و تمام مطالبی که گفته شده بی‌پایه است.


وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه براساس شایعات قرار است دولت از طریق پیامک به مردم مجوزی برای ورود به حساب‌های آنان بگیرد و از این طریق یارانه‌بگیران را حذف کند، گفت: بله این شایعات را خیلی نباید توجه کنید آقای نوبخت در رابطه با اقدامات جدیدی که در بحث یارانه صورت خواهد گرفت توضیحات مفصلی خواهد داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر