ناقوس مرگ ارزهای رمزنگار به صدا درآمد/ بیت‌کوین پیشتاز سقوط

طی ۲۴ ساعت گذشته از میان ۱۰۰ ارز برتر رمزنگار جهان فقط ۶ ارز دیجیتال روند مثبت داشته؛ ضمن اینکه مجموع ارزش سرمایه بازار آنها بیش از ۱۷۵ میلیارد دلار سقوط کرده است.
کد خبر : ۷۹۳۹۵
بیت کوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از کوین دسک، قیمت هر واحد بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به کمتر از ۱۲ هزار دلار سقوط کرد که در مقایسه با بیشترین رکورد افزایشی خود که تقریبا رقم ۲۰ هزار دلار بود، بیش از ۴۰ درصد ارزش خود را از دست داده است.


در همین حال بیت کوین در روز جمعه دومین سقوط آزاد بزرگ خود را در سال جاری میلادی تجربه کرد؛ ضمن اینکه «بیت کوین نقد» که رقیب اصلی بیت کوین محسوب می شود هم به ۲ هزار و ۵۳۶ دلار کاهش پیدا کرد که در مقایسه با ۲۰ دسامبر که تقریبا رقم ۴ هزار و ۳۳۰ دلار را به خود اختصاص داده بود، بیش از ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.  



 به گفته برخی از سایت های بزرگ فعال جهان در حوزه بیت کوین، این ارز رمزنگار به عنوان پُرخطرترین سرمایه گذاری است که یک تاجر می تواند انجام دهد. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ازرش سرمایه بازار ارزهای رمزنگار بیش از ۱۷۵ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده و در حال حاضر رقم آن به ۴۷۴ میلیارد دلار رسیده است.  


بر همین اساس در ۲۴ ساعت گذشته از میان ۱۰۰ ارز برتر دیجیتالی جهان فقط ۶ عدد آنها روند صعودی داشته و مابقی سیر نزولی به خود گرفته است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر