زمان برگزاری مجمع بیمه تعاون مشخص شد

زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه تعاون اعلام شد.
کد خبر : ۷۹۴۱۹
بیمه تعاون

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت بیمه تعاون که نماد «وتعاون» در فرابورس معاملات آن انجام می شود با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد مجمع عمومی فوق العاده سهامداران این شرکت روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.


محل برگزاری


بر اساس این گزارش، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ۹۶ به نشانی تهران، بزرگراه حقانی، بعد از کتابخانه ملی، مرکز همایش های هتل ارم، مراجعه کنند.


 دستور جلسه


افزون بر این، شرکت بیمه تعاون اعلام کرده که استماع گزارش هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه شرکت دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده  صاحبان سهام این شرکت است.


نحوه دریافت کارت شرکت در مجمع


گفتنی است بر مبنای اعلام شرکت، سهامدارانی که مایل به حضور در جلسه مجمع هستند باید برای دریافت کارت ورود به جلسه مجمع، با به همراه داشتن کارت ملی، وکالت نامه رسمی و یا معرفی نامه معتبر روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۹۶ در ساعات اداری به امور سهام شرکت واقع در نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه ششم، پلاک ۲۲ مراجعه کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها