03 دی 1396 - 16:02

خرید بیمه مسکونی از طریق اپلیکیشن آپ

شرکت آسان پرداخت پرشین امکان خرید بیمه‌نامه مسکونی (آتش ­سوزی و سیل) را با استفاده از اپلیکیشن آپ فراهم کرده که کاربران می ­توانند با هزینه بسیار ناچیز اقدام به خرید این بیمه‌نامه کنند.
کد خبر : ۷۹۴۸۶
آپ

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)، طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط سازمان مدیریت بحران کشور، ایران دارای رتبه چهارم در وقوع بلایا و مخاطرات طبیعی و غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و آتش­سوزی و ... در جهان است. سالانه در کشور هزاران حادثه آتش‌سوزی رخ می‌دهد، این در حالی است که نرخ نفوذ بیمه آتش‌سوزی در میان مردم در بین بیمه‌های عمومی، در پایین‌ترین رتبه قرار دارد.


سهم بازار رشته‌های بیمه


در این راستا شرکت آسان پرداخت پرشین امکان خرید بیمه‌نامه مسکونی (آتش­ سوزی و سیل) را با استفاده از اپلیکیشن آپ فراهم کرده که کاربران می ­توانند با هزینه بسیار ناچیز اقدام به خرید این بیمه‌نامه کنند. این سرویس برای اولین بار در حوزه پرداخت موبایلی ارائه شده که کاربران می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن آپ روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود، بدون مراجعه حضوری به شعب یا نمایندگی‌های بیمه، اقدام به خرید سریع و آسان بیمه‌نامه مسکونی (آتش‌سوزی، زلزله و سیل) کنند و به صورت آنلاین بیمه‌نامه خود را دریافت کنند.



راهنمای خرید بیمه‌نامه مسکونی (آتش سوزی، زلزله و سیل) در اپلیکیشن آپ


کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که بیمه­ نامه مسکونی از چندین طرح مختلف تشکیل شده که می ­توانند فهرست طرح ­های ارائه شده برای سرویسی را که انتخاب کرده ­اند مشاهده و طرحی که مناسب نیازشان است، انتخاب کنند. از موارد تحت پوشش هر طرح می­ توان به ارزش اعیانی ساختمان و تاسیسات، اثاثیه منزل، غرامت فوت یا نقص عضو کلی و دائم برای بیمه ­گذار و اعضای تحت تکفل، هزینه­ های پزشکی، هزینه اسکان موقت، خسارت‌های وارده به خودرو بیمه‌گذار در پارکینگ اشاره کرد.


۱- پس از ورود به اپلیکیشن آپ، گزینه بیمه و سپس بیمه‌نامه مسکونی را انتخاب کنید.


۲- سپس وارد صفحه انتخاب طرح خرید بیمه می‌شوید و بعد از مطالعه، یکی از ۴ طرح اعلام شده را پس از بررسی اطلاعات بیشتر انتخاب و تائید کنید.


۳- در ادامه مشخصات خود را که شامل کد ملی، تاریخ تولد و کد پستی است، وارد و مرحله بعد را انتخاب کنید.


۴-در این مرحله خلاصه اطلاعات بیمه خریداری شده و اطلاعات خریدار نمایش داده می‌شود. این اطلاعات را با دقت مطالعه و پس از تائید وارد مرحله بعد ‌شوید.


۵- با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، مبلغ بیمه‌نامه را پرداخت کنید.


۶-پس از پرداخت مبلغ، در صورت لزوم با مراجعه به سایت می­ توانید بیمه‌نامه صادر شده را مشاهده و چاپ کنید.


علاوه بر امکان خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی و زلزله، با اپلیکیشن آپ می‌توان انواع بیمه مانند؛ بیمه شخص ثالث اتومبیل، بیمه مسافری خارج از کشور، بیمه آتش‌سوزی طرح اصناف، بیمه حوادث انفرادی و بیمه حوادث سفر داخل کشور را نیز تهیه و خریداری کرد.


گفتنی است، اپلیکیشن آپ با بیش از ۸ میلیون کاربر، پیشتاز پرداخت موبایلی کشور است و روزانه میلیون‌ها کاربر از خدمات رایگان پرداخت موبایلی آپ شامل کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته‌های اینترنت، پرداخت قبض‌های خدماتی، نیکوکاری، خرید بیمه، خرید بلیت قطار، خرید سیم کارت آپتل و ... بهره می‌برند.


برچسب ها: مسکن بیمه نامه آپ
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر