04 دی 1396 - 11:58
در آبان ماه رقم خورد؛

سهم شرکت‌های پرداخت از تراکنش‌های هر سرویس

شاپرک با ارائه گزارش آبان ماه عملکرد شرکت‌های پرداخت سهم هر شرکت از تعداد تراکنش‌های سرویس‌ها را منتشر کرد.
کد خبر : ۷۹۵۲۳
پرداخت موبایلی

به گزارش ایبِنا، شرکت شاپرک سهم شرکت های PSP از تعداد تراکنش هر سرویس را در آبان ماه منتشر کرد که به شرح زیر است: نمودار سهم تعدادی تراکنش های هر یک از شرکت های پی اس پی از بازار تراکنش های هر سرویس بیانگر این است که تمامی شرکت ها در این بخش با رشد مواجه بودند.


سپ با بیشترین افزایش در تعداد تراکنش های خرید


شرکت به پرداخت با کاهش ۰.۳۲ درصدی نسبت به مهرماه و سهم ۲۴.۳۷ درصدی از کل تعداد تراکنش های خرید در آبان ماه همچنان در رتبه نخست قرار دارد و شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز با بیشترین رشد که ۰.۳۲ درصد نسبت به ماه گذشته است و با پوشش ۱۷.۳۱ درصدی در جایگاه دوم در این بازار قرار دارد.


شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز با افزایش ۰.۱۴ درصدی وبا سهم ۱۳.۲۴ درصدی در جایگاه سوم و شرکت آسان پرداخت پرشین با پوشش ۱۲.۴۶ درصدی روندی رو به رشدی داشته و مقام چهارم تعداد تراکنش های خرید در آبان ماه را به خود اختصاص داده اند.


آسان پرداخت پرشین در صدر جدول


شرکت آسان پرداخت پرشین با کاهش ۰.۸۵ درصدی نسبت به ماه گذشته ۲۹.۶۱ درصد سهم بازار پرداخت قبض و خرید شارژ را به خود اختصاص و در جایگاه اول قرار دارد. شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز با بیشترین افزایش نسبت به سهم ۰.۹۴ درصدی در مهرماه و با پوشش ۱۹.۸۱ درصدی در جایگاه دوم و شرکت پرداخت نوین آرین با کاهش ۰.۱۱ درصدی نسبت به ماه گذشته در آبان ماه ۱۷.۶۷ درصد از تعداد تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ را در اختیار داشت در حالی که این سهم در مهرماه سال جاری ۱۷.۷۸ درصد بود.


همچنین در آبان ماه نیز تجارت الکترونیک پارسیان رتبه چهارم را به خود اختصاص داد و توانست با سهم ۱۲.۵۹ درصدی از تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ نسبت به مهرماه، رشد ۰.۲۸ درصدی را به ثبت برساند.


به پرداخت بیشترین سهم مانده گیری در آبان ماه را رقم زد


براساس اعلام شرکت شاپرک، به پرداخت ملت توانست در آبان ماه بیشترین سهم از تعداد تراکنش های مانده گیری را با افت ۰.۱۱ درصدی به خود اختصاص دهد. همچنین شرکت پرداخت الکترونیک پارسیان نیز با افت ۰.۰۶ درصدی نسبت به مهر ماه که ۱۶.۰۶ درصد بود، سهم ۱۶.۰ درصدی را در آبان ماه به ثبت رساند. آسان پرداخت پرشین نیز در آبان ماه سهم ۱۴.۵۰ درصدی از تعداد تراکنش های مانده گیری داشت که نسبت به سهم ۱۴.۶۱ درصدی مهرماه، کاهش ۰.۱۱ درصدی داشت.


چهارمین رتبه این جدول در بخش تعداد تراکنش های مانده گیری به پرداخت الکترونیک سامان اختصاص یافته که رشد ۰.۱۶ درصدی در آبان ماه با سهم ۱۴.۲۷ درصدی نسبت به ۱۴.۱۲ درصدی مهرماه، ‌عملکرد بهتری داشت.


بیشترین اختلاف بین سهم تعدادی هر سه نوع تراکنش خرید، پرداخت قبض و خرید شارژ و مانده گیری در ماه آبان ۹۶ نسبت به مهر ماه در شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" گزارش شده است، به طوری که بر سهم تراکنش های فوق در این شرکت به ترتیب ارقام۰.۳۲ درصد، ۰.۹۴ درصد و ۰.۱۶ درصد افزوده شده است. لازم به توضیح است در سهم تراکنش های خرید، شرکت "به پرداخت ملت" در روندی معکوس با شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" به همان میزان ۰.۳۲ درصد از سهم تراکنش های خرید خود کاسته است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر