05 دی 1396 - 08:49

شعبه اندیشه بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد

شعبه اندیشه بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف تسریع در ارائه خدمات به مشتریان، تسهیل در دسترسی به امکانات شعب و افزایش رضایتمندی مراجعین در استفاده از سبد محصولات حضوری بانک، افتتاح شد.
کد خبر : ۷۹۵۶۰
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به مقرون به صرفه نبودن توسعه فیزیکی شعب، بیان داشت: ۵۳۰ شعبه فعال این بانک در سراسر کشور در حال ارائه خدمات متنوع بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه به مشتریان، مراجعین و متقاضیان عزیز می باشند؛ با این وجود بالا بودن هزینه های شعبه داری سبب شده تا این بانک در کنار شعب خود، زیر ساخت ها و امکانات بانکداری الکترونیک خود را گسترش دهد.


وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین بانکی است که با راه اندازی سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین در کنار خدمات گوناگون اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفن بانک تلاش می کند تا با کاهش میزان مراجعات حضوری مشتریان، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های آنان، از ترددهای غیر ضروری شهری نیز جلوگیری به عمل آورد.


اکبری ضمن تاکید بر ویژگی های افتتاح حساب و سپرده گذاری در شعب این بانک، گفت: اقشار مختلف جامعه می توانند با گشودن حساب پس انداز و جاری و انتقال بخشی از گردش مالی خود به این سپرده، برای خود امتیازی را ایجاد کنند و در صورت نیاز از محل این اعتبار، وام دریافت نمایند.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: تسهیلات این بانک قرض الحسنه و با کارمزد صفر تا ۴ درصد می باشد و مردم می توانند با استفاده از این وام ها بخش هایی از دغدغه های مالی و معیشتی خود را رفع کنند.


شایان ذکر است، آیین گشایش شعبه اندیشه با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها، محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی، سلطانیان مدیرشعب استان تهران و جمعی از کارکنان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.


در این مراسم، میثم خسروی سرپرست شهرداری منطقه یک اندیشه نیز شرکت و نسبت به افتتاح اولین حساب قرض الحسنه پس انداز اقدام کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر