05 دی 1396 - 15:53
ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم رونمایی از طرح حکمت ۴ شرکت واسپاری حکمت ایرانیان برگزار شد

مراسم رونمایی از طرح حکمت ۴ شرکت واسپاری حکمت ایرانیان ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر : ۷۹۶۰۹
بانک حکمت ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، شرکت واسپاری حکمت ایرانیان در ادامه طرح های این شرکت ویژه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از طرح حکمت ۴ با حضور اعضای هیات مدیره ، معاونان ، مدیران بانک حکمت ایرانیان و اعضای هیات مدیره شرکت واسپاری رونمایی کرد.


در ابتدای این مراسم دکتر عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان ، خاطر نشان کرد : خرسندیم از اینکه خداوند توفیق خدمتگزاری صادقانه را به عزیزان ارتشی به ما اعطا کرد .


وی افزود : هدف ما از راه اندازی این شرکت ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان بوده است تا بتوانند در محیطی امن و در کمترین زمان ممکن خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند و هیچگاه بدنبال کسب سود از این راه نبوده ایم .


وی با اشاره به مرحله چهارم واگذاری خودرو به کارکنان ارتش از طریق شرکت واسپاری حکمت ایرانیان تصریح کرد : کار ارتش تولید امنیت بی منت برای کشور است و هدف ما نیز پشتیبانی شایسته از این تولید امنیت است .


 عسکرزاده در پایان با آرزوی توفیق روزافزون برای همه ، عمق بخشی به خدمات و ارائه مطلوبتر و با کیفیت تر آنرا در راستای هرچه بهتر شدن خدمت رسانی به ارتشیان عزیز خواستار شد .


در ادامه شاهین موسی زاده مدیرعامل شرکت واسپاری حکمت ایرانیان نیز در سخنانی کوتاه اظهار داشت : طرح حکمت ۴ همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) فراخوان شد و با استقبال بالای کارکنان محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران روبرو شد .


مدیرعامل شرکت واسپاری حکمت ایرانیان  واگذاری خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن به ارتشیان را یکی از مزایای مهم این شرکت دانست و افزود : در آینده طرح های متنوع تری خواهیم داشت و لوازم خانگی نیز در دستور کار ما قرار خواهد گرفت .


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر