06 دی 1396 - 12:28

اولین دفتر بانکداری اختصاصی بانک رفاه افتتاح شد

اولین دفتر بانکداری اختصاصی بانک رفاه در مجاورت شعبه منظریه این بانک در تهران افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۷۹۶۴۸
اولین دفتر بانکداری اختصاصی

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، در دفاتر بانکداری اختصاصی این بانک خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف حقوقی، مالیاتی، مستغلات و مدیریت ثروت از طریق هولدینگ بانک ارائه می شود. همچنین برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمت و پاسخگویی مدیرارتباطی برای پاسخگویی سریع تعیین شده و نیروهای چندمهارته و متخصص حضور دارند.


 محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در مراسمی که به همین منظور برگزار شد با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد منطقه برای ایجاد دفتر بانکداری اختصاصی گفت: افتتاح این دفتر در یکی از مناطق اقتصادی تهران نوید آینده ای روشن برای بانک و حوزه بانکداری اختصاصی است و مطلوب ترین روش برای ارائه خدمات خاص و اختصاصی به مشتریان است.


سید احمد مبارکی معاون امور بانکداری شرکتی و اختصاصی بانک رفاه طی سخنانی گفت: این دفتر در منطقه ای تاسیس شده که از ظرفیت اقتصادی مناسبی برخوردار است و مشتریان می توانند در کمترین زمان ممکن برای دریافت خدمات به این دفتر مراجعه کنند.


مبارکی افزود: بانک رفاه بنا دارد در ۷ استان دیگر شعب سوپرمارکت مالی تاسیس و خدمات اختصاصی و شرکتی به مشتریان ارائه کند.


نوید رهگذر رئیس اداره بانکداری اختصاصی بانک رفاه هم گفت: در این دفتر خدمات کاملی در حوزه های کارگزاری، بیمه، بورس و بازار سرمایه و صرافی به مشتریان ارائه می شود.


رئیس اداره بانکداری اختصاصی با تاکید بر ضرورت حرکت از محصول محوری به مشتری محوری در بانک رفاه اظهار داشت: چالاکی و انعطاف در پاسخگویی به نیازهای متنوع و پیچیده مشتریان از جمله اهداف و اولویت های بانکداری اختصاصی است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر