09 دی 1396 - 07:54

توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها شایسته تقدیر است.
کد خبر : ۷۹۷۱۹
.

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا رضایی‌کوچی با بیان اینکه توجه بانک شهر به توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها شایسته تقدیر است، گفت: این بانک با حمایت های خود از مدیریت شهری کلانشهرها توانسته مشکلات آنان در این حوزه را تا حد بسیاری زیادی مرتفع سازد.


وی با اشاره به اینکه بانک شهر در عمل ثابت کرده که تنها حامی شهر، شهروندان و مدیریت شهرها در کشور است، افزود: قراردادن منابع مالی در اختیار عمران و آبادانی شهرهای مختلف، یکی از اهداف اصلی این بانک طی سال‌های اخیر بوده است.


رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: هم اکنون نیز در شرایطی که بسیاری از شهرداری های کشور برای به سرانجام رساندن پروژه های فرهنگی و عمرانی خود با مشکل همراه هستند؛ بانک شهر حامی اصلی آنان است.


رضایی‌کوچی با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر بانک شهر در راستای رسالت خود که همان حمایت از شهر و شهروندان حرکت کرده است، خاطر نشان کرد: سلامت انجام عملیات بانکی امروز در بانک شهر زبانزد است.


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک شهر حتی بیشتر از دولت به عمران و آبادانی کلانشهرها توجه کرده، گفت: این بانک در راستای تحقق اهداف و وعده های خود به خوبی حرکت کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر