10 دی 1396 - 14:43
رییس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد:

تاثیر چشمگیر مشارکت بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری

رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت خدمات بانک شهر در شهرهای مختلف گفت: نقش این بانک در اجرا و تکمیل پروژه های شهری چشمگیر و قابل توجه است.
کد خبر : ۷۹۸۱۲
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، احمدرضا دستغیب با اشاره به ارایه خدمات گسترده بانک شهر به شهروندان، گفت: اقدامات این بانک طی چند سال اخیر  موجب تسهیل در دریافت خدمات بانکی شده است که رضایتمندی مردم را به همراه داشته و قابل تقدیر است.


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به سابقه خوب بانک شهر در ارائه  خدمات به شهروندان گفت: سوابق این بانک قابل توجه و کاربردی است زیرا به شهر و شهروند کمک می کند و از این رو موجب جلب اعتماد شهروندان شده است.


وی با اشاره به اقدامات بانک شهر در کلانشهرها افزود: طرح کارت شهروندی این بانک که در وسایل نقلیه عمومی استفاده می شود، خدمتی نوین به حمل و نقل شهری است و نقش مهمی در مدیریت فرایند پول خرد دارد.


دستغیب با تاکید بر تاثیر مشارکت بانک شهر در اجرا و تکمیل پروژه های شهری تصریح کرد: این مشارکت نه تنها از تعطیلی طرح های عمرانی جلوگیری کرده و می کند، بلکه سرعت و شتاب آنها را نیز بالا برده و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه پروژه‌ها شده است.


برچسب ها: بانک شهر مشارکت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر