11 دی 1396 - 12:19

کوثر ۷ جدیدترین طرح تسهیلاتی موسسه اعتباری کوثر

جلسه توجیهی کارشناسان اعتبارات موسسه اعتباری کوثر با محوریت طرح های تسهیلاتی جدید برگزار شد.
کد خبر : ۷۹۸۵۲
موسسه اعتباری کوثر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جلسه توجیهی کارشناسان اعتبارات موسسه با حضورجواد فهیمی پورقائم مقام مدیرعامل، حسین کرمی سرپرست معاونت اعتبارات و بازاریابی، قاسم شیرکوند مدیرشعب استان تهران و مدیران اعتبارات و بازاریابی و جمعی از کارشناسان اعتبارات و روسای شعب استان تهران در سالن همایش ساختمان حوزه مرکزی برگزار شد.


جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تشریح شرایط سخت پیش روی نظام بانکی گفت: در شرایطی که نظام بانکی سال های سختی را می گذراند باید تهدید ها را به فرصت تبدیل نمائیم و با به خدمت گرفتن علم و تکنولوژی به روند توسعه ای کوثر شتاب دهیم.


فهیمی پور با بیان زحماتی که در بدست آوردن جایگاه فعلی کوثر در نظام بانکی کشیده شده است، افزود: موسسه کوثر با گذر از شرایط دشوار، روز به روز پله های ارتقاء در نظام بانکی را طی می نماید و هم اکنون طبق قوانین و مقررات بانک مرکزی به سمت اهداف پیش بینی شده گام برمی دارد.


وی بیان داشت: در شرایط فعلی باید با دقت، نگاه علمی و آمادگی کامل بر توسعه فعالیت ها اهتمام داشت. خوشبختانه موسسه اعتباری کوثر در برنامه ریزی های خود همواره نگاه علمی و پژوهشی را بر فعالیت هایش داشته و چابک سازی حوزه مرکزی موسسه در راستای این نگاه انجام شده است.


حسین کرمی سرپرست معاونت اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به طرح های جدید تسهیلاتی گفت: از آنجا که تامین نیاز و جلب رضایت مشتریان همواره در اولویت برنامه های موسسه است، طرح کوثر ۷ به عنوان جدیدترین طرح تسهیلاتی و همزمان با هفتمین سال تأسیس کوثر جهت ارائه خدمات بهتر به عموم مردم  در ۳۵۲ شعبه موسسه عرضه می گردد.


سرپرست معاونت اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سقف تسهیلات ارائه شده در این طرح افزود: در طرح تسهیلاتی کوثر ۷ مشتریان عزیز می توانند تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد ریال با نرخ ۱۸درصد و رعایت ضوابط موسسه دریافت نمایند.


وی بیان داشت: تمامی مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان دستگاه های پایانه فروشگاهی متصل به حساب روزشمار شتابی کوثر ۷ در صورت تمایل می توانند نسبت به افتتاح حساب اقدام و از مزایای این حساب برخوردار شوند.


آقای کرمی تصریح نمودند : حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال، ۴۸ ماه و مبالغ بیش از یک میلیارد ریال حداکثر ۶۰ ماهه می باشد. در این طرح به ازای هر یک ماه ماندگاری بیشتر از ۲ ماه موجودی، ۶ ماه به دوره بازپرداخت اولیه تسهیلات افزوده خواهد شد.


وی عنوان داشت: ذائقه‌ی مشتریان در حال تغییر است و صنعت بانکداری کشور طی سال‌های گذشته با عبور از فراز و فرودهای مختلف و گذر از شیوه‌های متفاوت مدتی است در حال عبور از شیوه‌ای سنتی به  نوین است. ما در موسسه اعتباری کوثر باید برنامه هایمان را  متناسب با این ذائقه و نیاز مشتریان محترم به روز نمائیم.


در پایان جلسه جزئیات طرح کوثر ۷، تسهیلات تشویقی جامعه هدف، ابلاغیات اخیر اعتبارات و بازاریابی توسط مدیران و کارشناسان اعتبارات و بازاریابی تشریح و جلسه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان خاتمه یافت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر