اعلام زمان پرداخت سود سهام بیمه اتکائی امین

شرکت بیمه اتکائی امین زمان پرداخت سود سهامداران خود را اعلام کرد.
کد خبر : ۷۹۸۵۴
بیمه اتکایی امین

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت بیمه اتکائی امین که نماد «اتکام» در فرابورس معاملات آن انجام می شود با انتشار اطلاعیه ای زمانبندی پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی خود را اعلام کرد.


بر اساس اعلام بیمه اتکائی، سهامداران حقیقی این شرکت می توانند از یک خرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه ۹۷ از طریق مراجعه به تمام شعب بانک ملی برای دریافت سود سهام خود اقدام کنند.


افزون بر این، سهامداران حقوقی نیز می توانند برای دریافت سود سهام خود در ۳۱ شهریور ۹۷ با مراجعه به محل شرکت سود سهام خود را دریافت کنند.


بر اساس این گزارش سهامدارانی که تا به حال مشخصات سهامداری خود را به شرکت اعلام نکرده اند باید با تکمیل فرم های مشخص شده، اطلاعات خود را برای شرکت بیمه اتکائی امین ارسال کنند.


آخرین اطلاعات مالی


افزون بر این، بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه اتکائی امین که با نماد «اتکام» در بازار عادی فرابورس فعالیت دارد، مجاز است و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.


از سویی دیگر، آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد : «P/E» سهام این بیمه ۴.۴۹ مرتبه و «EPS» آن نیز ۲۵۳ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بیمه اتکائی امین، شامل «بیمه ایران با  درصد ۱۷.۹۵۰، بیمه آسیا با ۱۵.۲۷۰ درصد، سرمایه گذاری های خارجی با ۱۱.۴۴۰ درصد، شرکت توسعه کسب و کار  با ۹.۹۸۰ درصد و بیمه دانا با ۹.۹۳۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر