توسط وزیر راه و شهرسازی؛

پروژه ۱۰۰ واحدی سیروس کلنگ زنی شد

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش در طراحی شهری گفت: باید به دنبال ارتقای کیفیت زندگی باشیم تا با اندیشه محله محوری، محلات ایران هویت خود را بازیابند. 
کد خبر : ۷۹۸۹۲
عباس آخوندی

به گزارش خبرنگار ایبنا عباس آخوندی در مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی سیروس اظهارداشت: این اتفاق تغییر رویکردی در ساخت و ساز شهری است که باید آن را به سراسر کشور تعمیم دهیم. وی با بیان اینکه شهر در ایران دستخوش تجارت شده است گفت: سوداگری شهری، شهرداری سوداگرانه و خرید و فروش تراکم شهر را از بین برده است.


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش در طراحی شهری گفت: باید خط بطلانی بر دوران بیغوله ساختن و هزاران میلیارد تومان پول ملت را در بیابان‌ها هدر دادن بکشیم و به هویت خود باز گردیم. آخوندی ادامه داد: دولت قیم مردم نیست و در این طرح نیز دولت تنها سیاست‌گذار است و طرح توسط مردم انجام می‌شود.


وی تاکید کرد: باید به دنبال ارتقای کیفیت زندگی باشیم تا با اندیشه محله محوری محلات ایران هویت خود را بازیابند. وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این پروژه ها از نظر اقتصادی نیز به شدت سودآور است چرا که افزایش منزلت اجتماعی ساکنان این مناطق جبران سود تراکم را می‌کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر