14 دی 1396 - 12:24

همکاری بانک ملت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

مدیرعامل بانک ملت در دیدار با رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آمادگی این بانک را برای حمایت از برنامه های این ستاد اعلام کرد.
کد خبر : ۷۹۹۹۰
نشست

به گزارش ایبِنا، محمد بیگدلی در این جلسه که بهمن اسکندری معاون مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی و محمدرضا جنگجو رییس اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند، اظهار داشت: حمایت از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات عالیات، اقدام معنوی و ارزشمند و توفیقی الهی است که نصیب بانک ملت شده است.


وی با اشاره به شروع همکاری بانک ملت و سازمان حج و زیارت در سال ۸۷ گفت: این بانک با رویکردی جدید همکاری با سازمان حج و زیارت را کلید زد که خوشبختانه مورد استقبال مدیران این سازمان قرار گرفت و به تبع آن، تعاملات فی ما بین افزایش یافت.


 بیگدلی با تاکید بر این نکته که بانک ملت کارهای بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تولید و ایجاد اشتغال در کشور انجام داده است، افزود: همکاری و تعامل با سازمان حج و زیارت، یک اقدام معنوی و فرهنگی و متفاوت از سایر فعالیت ها است و کاری ماندگار محسوب می شود.


وی حمایت از اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را اقدامی معنوی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک ملت عنوان کرد و یادآور شد: این کار بی تردید، ذخیره آخرت برای دست اندرکاران این بانک خواهد بود.


مدیرعامل بانک ملت خطاب به مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ما در بانک ملت در حد توان در کنار شما خواهیم بود تا در این مسیر، پررونق تر از گذشته حرکت کنیم.


محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز با اشاره به این نکته که بانک ملت در بین تعداد زیاد بانک های کشور، توفیق خدمت به دانشجویان زائر بیت الله الحرام و عتبات عالیات را کسب کرده است، اظهار داشت: بی تردید این موهبتی بزرگ است و کارکنان و مدیران بانک ملت در ثواب تک تک اقدامات انجام شده، شریک خواهند بود.


وی تعامل کارکنان بانک ملت را با دانشجویان، ستودنی خواند و ادامه داد: بی شک کارکنان این بانک، لیاقت و توفیق انجام این کار بزرگ یعنی تسهیل در اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را داشته اند.


فقیهی با تاکید بر این نکته که بدون حمایت ها و مساعدت های بانک ملت، دانشجویان قادر نبودند به راحتی به اماکن مقدسه مشرف شوند، تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ نیازمند وجود انسان های بزرگ است و کارکنان بانک ملت با توانمندی، از عهده این مهم به خوبی برآمدند.


بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی گزارشی از عملکرد این بانک در تعامل با سازمان حج و زیارت ارائه کرد و گفت: این همکاری در سه بخش عمره مفرده، عتبات عالیات و عمره مفرده دانشگاهیان و دانش آموزان انجام شده و بانک ملت در این راستا، سامانه های مختلفی را برای سازمان حج و زیارت، راه اندازی کرده است.


وی با بیان این نکته که بانک ملت از سال ۸۷ تاکنون ۱۱۲ هزار فقره تسهیلات برای تسهیل اعزام زائران به عمره و عتبات ارائه کرده است، گفت: در سال گذشته ۲۵ هزار نفر از دانشجویان با تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ تا ۱۵ میلیون ریالی این بانک به عتبات عالیات اعزام شدند و در سال جاری هم ۲۰ هزار نفر دیگر تا پایان سال مشرف خواهند شد.


به گفته وی، بانک ملت به صورت راهبردی در کنار سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار دارد و این همکاری را وظیفه و مسوولیت اجتماعی خود می داند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر