16 دی 1396 - 10:08

رادیو اینترنتی بانک دی آغاز به کار کرد

پادکست رسمی بانک دی با عنوان « صدای دی» امروز با حضور مدیرعامل بانک دی افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۸۰۰۱۱
صدای دی
به گزارش ایبِنا و به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در این مراسم اولین برنامه صدای دی با عنوان « مهم ترین سرخط خبرهای اقتصادی ایران و جهان» با حضور مدیر عامل بانک دی اجرا و تولید شد.
بر اساس این گزارش ، محمدرضا قربانی مدیر عامل بانک دی در جریان مراسم افتتاح رادیو اینترنتی در پیامی صوتی  با مخاطبان رادیو اینترنتی صدای دی صحبت کرد.
مدیرعامل بانک دی در این پیام ضمن قدردانی از تلاش های همکاران اداره روابط عمومی ، راه اندازی پادکست اختصاصی « صدای دی » را با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی اقدامی خلاقانه و موثر دانست .
وی همچنین این موفقیت را به همکاران ارزش آفرین  خانواده بزرگ گروه مالی دی و شنوندگان تبریک گفت و بر توسعه فعالیت های این رادیو در زمینه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.
گفتنی است امروزه با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در ایران و همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند ، میزان تقاضا برای بهره بردن از قابلیت های مختلف چند رسانه ای افزایش یافته است.اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی نیز در پاسخ به این تقاضای مخاطبان و با رویکرد اگاهی بخشی در زمینه تحولات اقتصادی و نظام بانکی اقدام به راه اندازی پادکست « صدای دی » کرده است.
 این رادیو در گام های بعدی برنامه های دیگری در حوزه های مختلف از جمله ، مسئولیت های اجتماعی ، فرهنگی  و گفت و گو با کارشناسان و صاحب نظران حوزه اقتصادی را در دست تولید  دارد.
 علاقه مندان به  اقتصاد و نظام بانکی می توانند هر روز از طریق « صدای دی » در وب سایت و کانال رسمی بانک دی در جریان تازه ها و تحولات این حوزه  قرار بگیرند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر