افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک سامان

بر اساس اطلاعات کدال، اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره بانک سامان در خصوص افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی اعلام شد.
کد خبر : ۸۰۰۲۲
بانک سامان

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بر اساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بانک سامان در نظر دارد تا از محل آورده نقدی سهامداران به منظور بهبود ساختار مالی و نسبت کفایت سرمایه و همچنین حفظ قدرت رقابتی افزایش سرمایه از مبلغ ۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال «۸۰۰ میلیارد تومان» به مبلغ ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰  ریال «۱.۲ هزار میلیارد تومان» را در مجمع امروز بعد از ظهر در حضور سهامداران نهایی کند.


گفتنی است مجمع بانک سامان که نماد آن از تیر ماه سال ۹۶ در فرابورس متوقف شده امروز بر اساس مجوز بانک مرکزی برگزار می شود.


بر این اساس، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت امروز شنبه ۱۶ دی ماه ۹۶ ساعت ۱۶ درمحل مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی تلاش واقع در تهران، خیابان ولیعصر «عج»، نرسیده به چهارراه پارک وی برگزار می شود.


دستور جلسه مجمع


همچنین استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره  و تعیین پاداش هیئت مدیره دستور جلسه مجمع بانک سامان اعلام شده است.


آخرین اطلاعات مالی


در همین حال بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک سامان که نماد «سامان» که در بازار پایه «ب» فرابورس فعالیت دارد، متوقف است و احتمالا بعد از برگزاری مجمع بزودی نماد آن بازگشایی می شود.


همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این بانک ۱۳.۱۳ مرتبه و «EPS» آن نیز ۶۳ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


 بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک سامان، شامل «موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با ۷.۸۰۰، موسسه صندوق حمایت وبازنشستگی کارکنان فولاد با ۵ درصد، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات با ۴.۰۴۰ درصد، یک شخص حقیقی با ۳.۹۴۰ درصد و گروه مالی بانک پارسیان با ۳.۰۵۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر