اعلام شرایط عضویت در هیات مدیره بانک سرمایه

بانک سرمایه از داوطلبان عضویت در هیات مدیره این بانک دعوت به عمل آورد.
کد خبر : ۸۰۰۲۴
بانک سرمایه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بانک سرمایه با انتشار اطلاعیه ای رسمی در سامانه کدال، از تمام سهامداران واجدالشرایط دعوت کرد تا برای عضویت در هیات مدیره این بانک اقدامات لازم را انجام دهند.


بر اساس این گزارش، با توجه به این که اعضای هیات مدیره بانک سرمایه باید از میان اشخاص حقیقی سهامدار این بانک تعیین شود و با در نظر گرفتن این مساله که اعضای جدید هیات مدیره این بانک باید مورد تایید صلاحیت از سوی بانک مرکزی قرار گیرد، صاحبان سهامی که تمایل به عضویت در هیات مدیره بانک سرمایه را دارند باید بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه بانک، حداکثر تا ۱۸ دی ماه ۹۶ با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به اداره سهام این بانک مراجعه کنند.


گفتنی است یکی از شرایط عضویت در هیات مدیره بانک سامان ارائه گواهی رسمی تایید کتبی از سوی حداقل ۵ درصد از سهامداران بانک سرمایه اعلام شده است.


آخرین اطلاعات مالی


افزون بر این، بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک سرمایه که با نماد «سمایه» در بازار عادی فرابورس فعالیت دارد، متوقف است.


سهامداران عمده


بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک سرمایه، شامل «لیزینگ ورفاه فرهنگیان با  درصد ۹.۹۹۰، سرمایه گذاری فرهنگیان با ۹.۹۹۰ درصد، ساختمانی معلم با ۷.۶۳۰ درصد، سرمایه گذاری فرآیند با ۶.۲۵۰ درصد و سرمایه گذاری توسعه پایدارصدف با ۶.۱۴۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها