ایجاد ۳۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی و عشایری

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری: حدود ۳۰۰ هزار شغل با تسهیلات ۱۲ هزار میلیارد تومانی در مناطق روستایی و عشایری ایجاد خواهد کرد.
کد خبر : ۸۰۰۶۹
توزیع اسکناس نو در آستانه عید غدیر

به گزارش ایبِنا، سیدابوالفضل رضوی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما اظهارداشت: تسهیلات ۱۲ هزار میلیارد تومانی که قرار است از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری پرداخت شود، حدود ۳۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.


وی با اشاره به تسهیلات ۱۲ هزار میلیارد تومانی که قرار است از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری پرداخت شود، گفت: این مبلغ قطعا تا پایان امسال جذب نمی شود اما این تسهیلات سال مالی ندارد زیرا از محل صندوق توسعه ملی است و حدود ۳۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در ۱۹ شهریور امسال این تسهیلات را تصویب و به دولت ابلاغ کرد، ادامه داد: آیین نامه اجرایی آن به تصویب دولت رسیده و روش اجرایی آن را هم مشخص کردیم.


وی افزود: حدود ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان از این مبلغ برای ایجاد اشتغال در همه استان های کشور تا پایان امسال جذب خواهد شد. رضوی اضافه کرد: این تسهیلات با توجه به نسبت معکوس درآمد خانوار روستایی، جمعیت روستایی و نرخ بیکاری آن در هر استان تقسیم می شود.


برچسب ها: تسهیلات روستا شغل
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها