زمان برگزاری مجمع فوق العاده بیمه سامان مشخص شد

زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه سامان اعلام شد.
کد خبر : ۸۰۱۷۱
بیمه سامان

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت بیمه سامان با انتشار اطلاعیه ای رسمی در سامانه کدال، صاحبان سهام خود را به جلسه مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرد. بر اساس این گزارش، شرکت بیمه سامان مجمع عمومی فوق العاده سهامداران خود را روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۹۶ برگزار می کند.


بر این اساس کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی بیمه سامان ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه ۲۷ دی ماه ۹۶ به محل هتل سیمرغ واقع در تهران، خیابان ولی عصر، پایین تر از پارک ساعی، شماره ۲۱۴۱ مراجعه کنند.


دستور جلسه  مجمع


لازم به ذکر است تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده بیمه سامان اعلام شده است.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان که که با نماد «بساما» در بازار عادی فرابورس فعالیت دارد، باز است و هیچ گره معاملاتی برای این سهم وجود ندارد.


همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای ۴.۸۹ مرتبه و «EPS» آن نیز ۹۰۰ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بیمه سامان، شامل «بانک سامان با ۱۶.۳۲۰ درصد، بازرگانی هزارکرمان با ۷ درصد، توسعه سرمایه گذاری سامان با ۶.۵۸۰ درصد، سهامدار حقیقی با ۴.۸۶۰ درصد و سرمایه گذاری سرآمد اندوخته سازان فردا با ۴.۲۳۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر