بیمه اتکایی امین ۳۰ دی ماه به مجمع می‌رود

شرکت بیمه اتکایی امین زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه را مشخص کرد.
کد خبر : ۸۰۱۷۳
بیمه اتکایی امین

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بیمه اتکایی امین زمان و محل برگزاری مجمع سالانه صاحبان سهام خود را اعلام کرد. بر اساس این گزارش، شرکت بیمه اتکایی امین مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران خود را روز شنبه ۳۰ دی ماه ۹۶ برگزار می کند.


بر این اساس کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی بیمه اتکایی امین ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه ۹۶ به محل جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار اندیشه، قطعه N.B.O۱۶ دفتر مرکزی شرکت بیمه اتکایی امین مراجعه کنند.


دستور جلسه  مجمع


لازم به ذکر است، استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۶، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی بیمه اتکایی امین اعلام شده است.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه اتکایی امین که با نماد «اتکام» در بازار عادی فرابورس فعالیت دارد، باز است و هیچ گره معاملاتی برای این سهم وجود ندارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای ۴.۴۹ مرتبه و «EPS» آن نیز ۲۵۳ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بیمه اتکایی امین، شامل «بیمه ایران با ۱۷.۹۵۰ درصد، بیمه آسیا با ۱۵.۲۷۰ درصد، شرکت سرمایه گذارهای خارجی ایران با ۱۱.۴۴۰ درصد، توسعه کسب وکارسبا با ۹.۹۸۰ درصد و بیمه دانا با ۹.۹۳۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر